וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליסטית הכסף בקרב 7 נחשדת בשימוש בסמים

לודמילה בלונסקה הושעתה בעבר לשנתיים עקב שימוש בסמים. ועכשיו, אחרי שזכתה במדליית כסף בקרב 7, ייתכן והיא עשתה זאת שוב

יש אנשים שלעולם לא לומדים. בספורט, אחת הדרכים הכי אפטקיביות לשיפור היא ללמוד מהטעויות שלך כדי לשנות את דרכיך. שחקן כדורגל שמקבל כרטיס אדום ככל הנראה לא יבצע עבירות חמורות במשחקים הבאים. שחקן כדורסל שקיבל פאול טכני, יזהר מעבירה קשה נוספת. עבור לודמילה בלונסקה, זוכת מדליית הכסף מתחרות קרב 7 האחרונה, עושה רושם שללמוד מטעויות זה סוג של טאבו.

האתלטית האוקראינית, שהושעתה מתחרויות למשך שנתיים ב-2002, אחרי שכשלה בבדיקת סמים, רצתה לטהר את שמה בשנים שבאו לאחר מכן. ואכן, בתחרות באוסקה בשנה שעברה זכתה בלונסקה במדליית כסף, והגיעה אל אולימפיאדת בייג'ינג עם תקוות גדולות לשחזר את ההישג. בתוך כך, נשמעו קולות רבים שקראו להשעות את האוקראינית טרם התחרות, כדי להבהיר שבספורט המקצועני אין מקום לשימוש בסמים - גם אם הוא עניין של העבר. בלונסקה ניסתה להתעלם מהקולות הללו, עלתה לתחרויות והציגה, לא בפעם הראשונה במהלך השנים האחרונות, יכולת נפלאה, שהספיקה לה שוב למדליית כסף. מיד היו אלו שדיברו על קאמבק מרשים, אך היום (רביעי), עושה רושם שאין שום דבר מרשים בהישג של בלונסקה.

בימים אלה נחשדת האוקראינית בת ה-29 בשימוש נוסף בחמורים אסורים, ואם אכן תימצא אשמה, היא צפויה להשעיה לכל החיים מתחרויות אתלטיקה, ומדליית הכסף בה זכתה תוחזר באופן מיידי. הוועדה הממונה צפויה להיפגש מחר (חמישי), כדי לקבל החלטות. אם החדשות יתבררו כנכונות, סביר להניח שזו תהיה הפעם האחרונה שלודמילה בלונסקה תיתפס עם חומרים אסורים בדמה, מהסיבה הפשוטה שהיא לא תתחרה יותר. אולי זו הדרך היחידה ללמוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully