וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלפ וראוניץ' הודיעו: לא נשתתף באולימפיאדה בגלל נגיף הזיקה

הרומנייה, המדורגת 5 בעולם, כתבה: "לא רוצה לקחת סיכון לגבי האפשרות שתהיה לי משפחה אחרי הקריירה". גם הקנדי שהגיע לגמר ווימבלדון סיפק הסבר דומה. אזרנקה בהיריון: "מתכוונת לחזור"

כתיבה ובימוי: הילה קובו, תחקיר: אסתי סדקה, עריכת וידאו: מאיה בן ניסן, עיצוב גרפי: אביחי ברוך

נגיף הזיקה, אשר מתפשט בחודשים האחרונים בברזיל, ממשיך להטריד את ספורטאי העולם, שאמורים להגיע למשחקים האולימפיים שייצאו לדרך בריו בעוד שלושה שבועות בלבד.

מי שהודיעה היום (שישי) כי היא לא תהיה שם בשל הנגיף, היא הטניסאית המדורגת 5 בעולם, הרומניה סימונה האלפ.

בפוסט בדף הפייסבוק שלה כתבה האלפ: "צר לי להודיע כי החלטתי לא להשתתף במשחקים האולימפיים שיתקיימו הקיץ בריו. הסיבה להחלטה שלי היא החשש מהסכנות המלוות את נגיף הזיקה. לאחר כמה שיחות עם רופאים ועם בני משפחתי, החלטתי שהסיכונים גבוהים מדי לקריירה שלי ולבריאות שלי, בייחוד בתור אישה. המשפחה מאוד חשובה לי ואני לא רוצה לקחת סיכון לגבי האפשרות שתהיה לי משפחה לאחר שקריירת הטניס שלי תסתיים. אני יודעת שהאולימפיאדה היא אירוע חשוב מאוד ובאמת מצטרעת שאלו הן הנסיבות. אני מקווה שהוועד האולימפי ברומניה וכל הרומנים יכבדו את ההחלטה שלי ומאחלת לכל המשתתפים, בייחוד למשלחת שלנו, הרבה הצלחה. אמשיך לשחק ולייצג את רומניה בכבוד בכמה שיותר תחרויות".

הטניסאי הקנדי מילוש ראוניץ'. רויטרס
גם ראוניץ' בחוץ/רויטרס

והאלפ לא לבד. גם הקנדי מילוש ראוניץ', שרק ביום ראשון שיחק בגמר טורניר ווימבלדון, הודיע שלא ייסע לריו: "בלב כבד אני מודיע על פרישתי מהאולימפיאדה", כתב בפייסבוק, "אחרי התייעצויות רבות עם המשפחה והמאמנים, אני לוקח את ההחלטה הזו מכמה סיבות בריאותיות, כולל חוסר הבהירות בנוגע לנגיף הזיקה. זו הייתה החלטה קשה, בחירה אישית ואני לא רוצה שהיא תשפיע על החלטה של כל ספורטאי אחר שנוסע למשחקים. אני רוצה להודות לאיגוד הטניס הקנדי ולוועד האולימפי הקנדי על התמיכה לאורך הדרך. אני גאה שהתחריתי עבור קנדה באולימפיאדת לונדון ובגביע דייויס ומחכה לעודד את המשלחת שלנו בקיץ".

* הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה בת ה-26, שהייתה בעבר ראשונה בעולם וכיום מדורגת שישית, תיקח הפסקה לתקופה מסוימת מטניס לאחר שהודיעה שהיא בהיריון. "קיבלתי השראה מספורטאיות רבות שחזרו לטופ אחרי שילדו ואני מתכוונת לעשות זאת", כתבה.

מספר אתלטים נוספים וביניהם גם כוכבי הגולף, רורי מקלרוי וג'ייסון דיי, כבר הודיעו שלא יגיעו לריו בגלל חשש דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully