וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטילוב חושש מבעיות תחזוקה בריו: "אשתי אחראית על התיקונים בבית"

28.7.2016 / 9:55

נציגים ראשונים מהמשלחת הישראלית הגיעו לריו והתרשמו ש"הכל תקין". המתעמל מציב רף גבוה: "לעלות לגמר לא מעניין אותי, לא אסתפק בפחות ממדליה", ומתלוצץ: "אני לא יודע לתקן שום דבר"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: רן צימט

בווידאו: הכירו את רון אטיאס

המשלחת הישראלית לאולימפיאדה מתחילה להתמקם בריו. אתמול (רביעי) הגיעו לראשונה לכפר האולימפי השייטים והגולשים שיישנו מחוץ לכפר בשל הקרבה לאזור בו הם צריכים להתחרות בריו. הם הספיקו להיכנס לכפר האולימפי כדי לערוך אימון כושר. מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג אשר עומד בראש המשלחת וכבר נמצא בריו יותר מיומיים, אמר: "בכל מה שקשור לענייני התחזוקה, אצלנו הכול תקין ואנחנו ממתינים להגעת מרבית הספורטאים והמאמנים עד לטקס הפתיחה בשבוע הבא". לוסטיג אשר נמצא בקשר עם כל יושבי ראש האיגודים העריך כי הג'ודוקא שגיא מוקי יתחרה בריו למרות הפציעה בגבו ממנה הוא עדיין סובל.

אלכס שטילוב מתעמל ישראלי. יוסי ציפקיס
לא מסתפק בפחות ממדליה. שטילוב/יוסי ציפקיס

מי שיצטרף בקרוב לספורטאים שנמצאים בריו הוא המתעמל אלכס שטילוב שיהיה בין הראשונים להתחרות כבר בשבת הבאה וכבר המריא לריו. לקראת המראתו אמר שטילוב: "אני מרגיש בכושר מצוין ואני נוסע במטרה אחת, להשיג מדליה ראשונה במשחקים האולימפיים. לעלות לגמר לא יעניין אותי וגם לא מעניין אתכם. לא אסתפק בפחות ממדליה". בניגוד ללונדון שם התחרה בכל המכשירים, הפעם יתרכז שטילוב במקצועות החזקים שלו - קרקע ומתח.

"יהיה לי הרבה יותר קל בריו כי לא אצטרך לעשות עוד ארבעה מכשירים. אוכל להקדיש את כולי לקרקע ולמתח. הוגרלתי לקבוצה הראשונה. יש לי בית מצוין ותהיה אווירה טובה כי יש ברזילאים, יפנים, קוריאנים והולנדים", אמר שטילוב, שיופיע באולימפיאדה בפעם השלישית. "אני רוצה לנסוע לריו וליהנות. עד עכשיו אני לא מתרגש ולא מרגיש שהאולימפיאדה מתקרבת. לא מרגיש בינתיים לחץ מיוחד. רק כשאגיע לריו, אתחיל להרגיש את האווירה. יש לי ניסיון באולימפיאדות. אני צריך להיות מרוכז ונראה איך זה יעבוד אצלי". על העובדה שרוסיה אמורה להיות מושעית מההתעמלות, אמר שטילוב: "בלי הרוסים זו לא אותה תחרות. הענף שלנו יאבד הרבה מהכוח שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully