וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקלי קלות: ארה"ב הביסה 76:110 את ניגריה בהכנה האחרונה לריו

האמריקאים טיילו גם בניסוי הכלים האחרון לפני ההמראה לברזיל וסגרו את תקופת ההכנה עם ניצחונות בהפרש ממוצע של 39 נקודות. סרביה ניצחה 77:86 את קרואטיה בזכות סל משוגע של יוביץ'

אימג'בנק GettyImages

תמו ונשלמו ההכנות של נבחרת ארצות הברית לטורניר הכדורסל בריו. האמריקאים השיגו הלילה (בין שני לשלישי) תבוסה נוספת גם במשחקם החמישי והאחרון לקראת האולימפיאדה, כשניצחו 76:110 את ניגריה ביוסטון. אמנם היריבות היו חלשות יחסית, אבל הדומיננטיות של החבורה של מייק ששבסקי בלתי ניתנת לערעור, למרות חסרונם של סטף קרי ולברון ג'יימס: בחמשת המשחקים הללו הם ניצחו בהפרש ממוצע של 39 נקודות וספגו 56 נקודות בלבד למשחק.

כרמלו אנתוני, נבחרת ארצות הברית. GettyImages
המנהיג. כרמלו/GettyImages
קליי תומפסון, נבחרת ארצות הברית. GettyImages
עוד טיול. תומפסון/GettyImages
קווין דוראנט, נבחרת ארצות הברית. GettyImages
ועכשיו לדבר האמיתי. בערך. דוראנט/GettyImages

מכאן ארצות הברית תמריא לריו ותערוך את משחקה הראשון בשישי באוגוסט מול סין, אותה הביסה פעמיים בהכנה. כמו ברוב ניסויי הכלים של האמריקאים, גם הפעם כרמלו אנתוני נתן את הטון. פורוורד הניקס, שהולך ומתברר כמנהיג שבחבורה, קלע 19 נקודות והוליך את רשימת הקלעים. קליי תומפסון הוסיף 17 נקודות וקווין דוראנט תרם 14, בזמן שקיירי אירווינג ופול ג'ורג' הפצועים קלות קיבלו מנוחה. גם קייל לאורי קיבל מנת דקות מכובדת בהיעדרו של רכז קליבלנד והשיב עם 8 נקודות, 11 אסיסטים ו-8 ריבאונדים.

ארצות הברית סגרה את הצבע ומנעה מניגריה לקלוע ולו שלשה אחת בשלושת הרבעים הראשונים. לקראת סיום דמאר דרוזן שוב החל במופע אקרובטי שכלל כמה דאנקים מרהיבים, כולל אלי-הופ מרשים במיוחד בשניות האחרונות.

* גם סרביה נראית מוכנה ומזומנה לדבר האמיתי. הנבחרת של סשה ג'ורג'ביץ' גברה הלילה 77:86 על קרואטיה בניסוי הכלים האחרון לפני ההמראה לריו, כשגם ההיעדרות של הכוכב הגדול מילוש תאודוסיץ' לא מונעת ממנה להמשיך להרשים. מירוסלאב ראדוליצה הוביל עם 17 נקודות ו-5 ריבאונדים, בוגדן בוגדנוביץ' הוסיף 13 ו-4 אסיסטים, אבל סטפן יוביץ' מהכוכב האדום גנב את ההצגה עם שלשה מהחצי שסגרה עניין דקה וחצי לסיום.

* ארגנטינה גברה 79:86 על צרפת בקורדובה בזכות מפגן שלשות מרשים, שכלל 19 צליפות מחוץ לקשת. הטריקולור חסרו את טוני פארקר וניקולא באטום אך הצליחו להישאר בעניינים במשך רוב שלבי המשחק, אולם ריצת 0:18 של האלביסלסטה לקראת סוף הרבע השלישי הכריעה את המשחק בסופו של דבר. קרלוס דלפינו ומאנו ג'ינובילי הבלתי נגמרים הוליכו את רשימת הקלעים של ארגנטינה עם 15 כל אחד, ניקולאס לפרוביטולה הוסיף 13.

השלשה המכרעת של יוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully