וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטית פראלימפית חשפה: "שוקלת המתת חסד, ריו זו המשאלה האחרונה שלי"

מארייקה פרבורט הבלגית בת ה-37, שזכתה במדליית זהב ובמדליית כסף בלונדון 2012 בספרינטים לכיסאות גלגלים, סיפרה: "יש לי כאבים כל היום, אני לא ישנה בלילות. מקווה להגיע לפודיום בריו"

צילום מסך

בווידאו: משדר מיוחד לקראת המשחקים האולימפיים

מארייק פרבוט. AP
סיפור נוגע ללב. פרבורט עם שתי המדליות בהן זכתה בלונדון/AP

האתלטית הפראלימפית הבלגית מארייקה פרבורט בת ה-37, שזכתה במדליית זהב ובמדליית כסף בלונדון, התראיינה לאחרונה בבלגיה ודיברה לקראת המשחקים בריו. הבלגית, שסובלת מניוון שרירים, סיפקה ציטוטים חריגים ונוגעים ללב כשהודתה שהיא שוקלת המתת חסד מיד אחרי המשחקים בברזיל כיוון שהיא מתקשה להתמודד עם הכאבים.

"אסיים את הקריירה שלי אחרי ריו", היא אמרה, "אחר כך אני צריכה לראות מה יקרה לי בחיים. התחלתי כבר לחשוב על המתת חסד. זה כואב לי בכל יום, אני לא ישנה ברוב הלילות ואחרי 10 דקות של שינה אני צריכה ללכת להתאמן". פרבורט זכתה במדליות בספרינטים של כיסאות גלגלים במשחקים הפראלימפיים בלונדון 2012. היא המשיכה ואמרה: "אני שמחה שיש מספיק מתחרים בקטגוריה שלי בריו. ריו היא המשאלה האחרונה שלי. אני מתאמנת קשה מאוד למרות שאני צריכה להילחם יום ולילה מול המחלה שלי. אני מקווה לסיים את הקריירה שלי על הפודיום בריו. אני מאמינה שאני יכול לזכות במדליית זהב, אבל זה יהיה קשה מאוד כי המתחרה הקנדית שלי חזקה מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully