וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך השנוי במחלוקת של נבחרת ארה"ב: "נעשה כיף ולא נתנצל"

במהלך הניצחון על סין באטלר ודרוזן השתעשעו והכריעו מי יזרוק מהעונשין באמצעות אבן, נייר ומספריים. קאזינס: "זאת הזהות שלנו". כרמלו על פרשת בית הבושת: "לוקחים אחריות וממשיכים הלאה"

מערכת וואלה!

נראה שהטיול של נבחרת ארצות הברית מול שאר העולם יימשך לפחות עד ה-10 באוגוסט, אז ייערך המפגש מול אוסטרליה שמסתמנת כאחת הקבוצות היותר איכותיות בריו. הדרים טים גברה הלילה (בין שבת לראשון) 62:119 על נבחרת סין האומללה, שכבר הובסה על ידה פעמיים במשחקי הכנה. למרות זאת, מה שממשיך להעסיק את מייק ששבסקי ושחקניו זו התקרית המשונה שאירעה ערב פתיחת טורניר הכדורסל, בה נקלעו כמה משחקני הנבחרת, כולל דיאנדרה ג'ורדן, דמרקוס קאזינס ודמאר דרוזן, לבית בושת מקומי. גורמים בנבחרת טענו אז שמדובר היה בסך הכל בטעות בזיהוי, וכי ברגע שנודע לשחקנים שמדובר בבית בושת הם נטשו. "ברגע שהם הבינו שזה לא מקום נכון עבורם להיות בו, הם עזבו מיד", טענו בנבחרת.

למרות זאת, כרמלו אנתוני שהפך למנהיג האמיתי של הנבחרת התייצב מול המצלמות והסכים לומר ש"מה שקרה קרה. היה לנו זמן פנוי והחבר'ה עשו מה שעשו. אנחנו לוקחים על זה אחריות, אבל ממשיכים הלאה". מנגד, מייק ששבסקי סירב להתייחס לנושא וכך גם דמרקוס קאזינס, שדיבר בהרחבה אך נמנע מלדבר על מה שארע באותו לילה.

ארצות הברית השפילה את סין עם 62:119, 25 נקודות לדוראנט
מייק ששבסקי, האיש שהחזיר לנבחרת ארה"ב את כוח ההרתעה

כרמלו אנתוני, נבחרת ארצות הברית. GettyImages
לוקח אחריות. כרמלו/GettyImages

כך או כך, לא נראה שהמקרה המפוקפק משפיע יותר מדי על מצב הרוח במחנה האמריקאי. במהלך הרבע השלישי, אחרי עבירה טכנית של נבחרת סין, ג'ימי באטלר ודמאר דרוזן השתעשעו כשהכריעו מי יזרוק מהעונשין באמצעות אבן, נייר ומספרים, אקט שעלול להתפרש כזלזול מוחלט. "זאת הזהות שלנו, אנחנו עושים כיף ולא מתכוונים להתנצל על זה. אני לא חושב שזה היה לא מכובד", אמר קאזינס בסיום.

כרמלו אנתוני הוסיף ש"רצינו לשלוח מסר לשאר העולם, לבוא למשחק הראשון ולהוכיח לכולם שאנחנו מרוכזים וחדורי מטרה. באנו לטפל בעניינים כאן".

המשחק הבא של ארצות הברית יהיה מול ונצואלה בלילה שבין שני לשלישי (1:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully