וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב שלחה סמס לרב המקובל דקות לפני הקרב: "מתפללת שנביא מדליה"

10.8.2016 / 12:28

שרת התרבות והספורט כתבה לרב שריקי מנתיבות כי היא מקווה שירדן ג'רבי תזכה במדליית הארד, וציינה כי "מגיע לנו לשמוע את ההמנון". זאת, על אף העובדה שהמנונם של זוכי מדליית הארד לא נשמע בטקס הענקת המדליות

עריכה: מרום שפיצר

שרת התרבות והספורט מירי רגב, השוהה עם המשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בריו דה ז'נרו שבברזיל, עשתה אתמול (שלישי) כל שביכולתה כדי שהג'ודאית ירדן ג'רבי תצליח לזכות במדליית הארד – ואפילו ניסתה לפנות לחסדי שמיים. רגע לפני תחילת הקרב הגורלי, רגב שלחה הודעת סמס לרב המקובל נתנאל שריקי מנתיבות וסיפרה לו כי היא מתפללת להצלחתה של הנציגה הישראלית.

"אנחנו כאן, מקווה ומתפללת שנביא מדליית ארד", כתבה רגב לרב, שהתפרסם לאחרונה כ"רב המנהרות" משום שהוא מייחס לעצמו את קריסת מנהרות חמאס. "הקרב של ירדן ג'רבי עוד חצי שעה, מגיע לנו להביא מדליה ולשמוע את ההמנון של המדינה", הוסיפה, על אף העובדה שהמנון המדינה של זוכי מדליית הארד לא נשמע בטקס הענקת המדליות.

עוד בוואלה! NEWS:
פרסום ראשון: בניית מעון ראש הממשלה ומשרדו תוקפא עד לשנת 2020
"לא רוצה אתיופית": מודעת הדרושים שעוררה סערה בקרב בני העדה
"בדיחה גרועה": סערה סביב הרמיזה של טראמפ להתנקשות בקלינטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מקווה ומתפללת שנביא מדליית ארד". הסמס ששלחה רגב לרב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסביבתו של הרב אמרו כי הוא התפלל להצלחתה של ג'רבי לאחר קבלת הסמס. כמו כן, הם הדגישו כי הם מצרים על העובדה שההודעה הודלפה לכלי התקשורת, וציינו כי הדבר נעשה בשוגג. "אנו מעריכים את השרה מירי רגב על כל פעילותה ומתנצלים מעומק הלב שההודעה יצאה לתקשורת בטעות על ידי אח של אחד מעוזרי הרב", מסרו המקורבים. "את כל תפילותיו ובקשותיו של כלל עם ישראל הרב עושה בענווה גמורה ללא פרסום. לתפילה יש כוח עצום והרב מוכיח לנו זאת יום אחר יום".

בעיתונות החרדית לא התייחסו הבוקר להישג של ג'רבי, והכותרות התייחסו בעיקר למותו של הרב אריה פינקל, ראש ישיבת 'מיר ברכפלד' וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה'. זאת, מאחר שאופן הסיקור בעיתונות החרדית הממוסדת מתאפיין בהתעלמות מופגנת מכותרות הקשורות בספורט. באתר האינטרנט החרדי "כיכר השבת" הזכירו את הניצחון של ג'רבי, אך הידיעה הוקדשה להודעה ששלחה השרה רגב לרב שריקי. "מירי רגב סימסה לרב – וישראל זכתה במדליה", נכתב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שרת הספורט מירי רגב מחבקת את הג'ודוקא ירדן ג'רבי. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
התפללה לניצחון. רגב וג'רבי לאחר הזכייה/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully