וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני ממשיך לשבור שיאים: "שחקן הנבחרות הגדול אי פעם"

אחרי שהפך למלך הסלים של הנבחרת בכל הזמנים, המנהיג החדש של הדרים טים מסמן יעדים חדשים: "אני בזון מטורף". אירווינג מרוצה מהברוטליות של שחקני אוסטרליה: "ברוכים הבאים לעולם האמיתי"

צילום מסך

כרמלו אנתוני ממשיך לכבוש עוד ועוד יעדים במדי נבחרת ארצות הברית. קפטן הדרים טים הפך הלילה (בין רביעי לחמישי) למלך הסלים של נבחרת ארצות הברית לדורותיה, כשחלף על פני חברו הטוב לברון ג'יימס בדרך למקום הראשון עם 279 נקודות. הקריירה הבינלאומית של מלו הולכת הרבה אחורה, לימים בהם ארצות הברית עוד ספגה מפלות מפתיעות אי שם בתחילת המילניום. בגיל 31, כשהוא מציב את עצמו כמנהיג הבלתי מעורער של הנבחרת וגם כקול פוליטי חשוב, נראה שאנתוני בשיאו. אמש הוא צלף 31 נקודות ודאג שהחבורה של מייק ששבסקי תצלח גם את האתגר הראשון שלה לקיץ זה, אחרי רצף של ניצחונות קלילים.

"כמובן שהייתי מודע לשיא. גם אם הייתי מנסה לשכוח מזה, החבר'ה דאגו להזכיר לי את זה כל הזמן", אמר כוכב הניקס בסיום. "בסופו של דבר הייתי הלילה בזון, אבל השתדלתי שלא לכפות את עצמי על המשחק אלא לקחת רק את מה שמגיע אליי כחלק מהשטף על המשחק". אנתוני הוסיף ש"אני מרגיש שאני זה שמגשר בין כולם כאן, בעיקר בין השחקנים הוותיקים לשחקנים הצעירים".

עוד בנושא:
ארה"ב ניצחה 88:98 את אוסטרליה במשחק צמוד, 31 נקודות לכרמלו
סל ניצחון נהדר לטוני פארקר ב-75:76 הדרמטי של צרפת על סרביה
סיכום הלילה: ההיסטוריה של קזחסטן, שני שיאי עולם בהרמת משקולות

כרמלו אנתוני, נבחרת ארצות הברית. GettyImages
בלתי ניתן לעצירה. כרמלו/GettyImages

בנבחרת ארצות הברית מתייחסים לקיץ הזה אולי כקיץ האחרון של כרמלו בנבחרת. במהלך השנים הוא התברר כשחקן המושלם למשחק הבינלאומי, בעיקר בזכות העובדה שקו השלוש קרוב יותר ומאפשר לו לקלוע כמעט באוטומטיות מהטווח הנוח שלו. "אנחנו צוחקים על זה שמדובר בסיבוב ההופעות האחרון שלו בנבחרת", אמר פול ג'ורג'. "הוא מאוד נחוש, והיום הוא היה מיוחד. כיף לשחק לצד שחקן כזה". מנהל הנבחרת ג'רי קולאנג'לו ציין ש"בכל מקום שכרמלו ישחק בו מספיק זמן, הוא יהיה מלך הסלים", בעוד שטייסון צ'נדלר, שכבר לא רחוק מהנבחרת, צייץ ש"מלו הוא שחקן הנבחרות הגדול אי פעם".

כרמלו כבר חושב על השיאים הנוספים שמחכים מעבר לפינה. כבר במשחקים הקרובים הוא יוכל להפוך גם למלך הריבאונדים של נבחרת ארצות הברית בכל הזמנים. נכון לעכשיו הוא מרוחק 23 ריבאונדים מהשיא בו מחזיק דייויד רובינסון.

מנגד, השמחה על ההישגים של כרמלו התחלפה מהר מאוד בדריכות מיוחדת. נבחרת אוסטרליה, ההפתעה הנעימה של הטורניר עד כה, הקשתה במשך שלבים רבים על האמריקאים, עד שמלו וקיירי אירווינג התחממו ברבע האחרון ומנעו הפסד. אירווינג קיבל יחס מיוחד מההגנה האוסטרלית, שלא בחלה בשום אמצעים, כולל חסימה מעט מלוכלכת של אנדרו בוגוט. חברו לקליבלנד בשנתיים האחרונות מתיו דלבדובה ניסה לתסכל אותו, אך כוכב הקאבס קלע שלשה מכרעת דקה לסיום, כמו במשחק 7 בגמר ה-NBA. "הסתכלתי על המהלך הזה והוא לי מוכר מאוד. מכאיב להיזכר בזה", אמר דריימונד גרין, בעוד שאירווינג שמר על פרופיל נמוך. "ציפינו למשחק קשוח כזה. ידענו שאוסטרליה כאלה. האמת? אני שמח שבאו לפוצץ אותנו היום. עכשיו נהיה מוכנים לזה בפעם הבאה. אמרתי לחבר'ה בחדר ההלבשה - ברוכים הבאים לעולם האמיתי", אמר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully