וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי ששון: "אני בג'ודו בשביל האמת שלי. המדליה לא תשנה אותי"

המציאות החדשה ("אני כל הזמן שואל את עצמי אם אשאר צנוע"), החלומות שלפני הרגע הגדול ("התובנה שאקח איתי לכל החיים - פנטזיות יכולות להתגשם"), ההשראה ("חולם לזכות בזהב ולנגן עם אביתר בנאי"). יניב טוכמן, שליחנו לריו, ישב לשיחה קצת אחרת עם אורי ששון

צלמים זמניים מורשים

בסבלנות ובצניעות, עבר אורי ששון בין כל מי שהגיע אמש (שבת) כדי לכבד אותו באחד המלונות כאן בריו. לא מעט ישראלים הגיעו לאולימפיאדה והשמועה על כך שהוועד האולימפי מכנס אירוע גדול לכבוד זכייתו של ששון במדליה, רצה בין כולם. האולם בקומה השלישית במלון באזור בארה היה די מלא כשמסיבת העיתונאים הסתיימה וששון הקדיש זמן לכל אחד. צילומים משותפים, הקלטת ברכות לחתונה ובר מצווה של קרובים או סתם להחזיק את המדליה שלו. ששון נתן לכל אחד נתח. ביום אחד הפך הבחור הזה מירושלים לאחת הדמויות המוכרות בישראל.

"חלמתי על זה", הודה מאוחר יותר בראיון מיוחד לוואלה! ספורט. "חלמתי על זה בשלושת החודשים האחרונים כמעט בכל לילה. היו לי לילות בהם הייתי שוכב במיטה ומדמיין איך זה ירגיש ואיך זה ייראה לזכות במדליה כאן בריו. בכל פעם שרק חלמתי על זה בלילה וקמתי בבוקר בידיעה שזה לא אמיתי, מאוד התאכזבתי. רציתי את זה מאוד. רציתי שזה יבוא. כל לילה חלמתי על האולימפיאדה ועכשיו כשזה קורה לי, אני מבין שחלומות יכולים להתגשם. הזכייה הזו במדליה תיקח איתה לכל החיים את ההרגשה שחלומות יכולים להתגשם. הנה, אני, ילד טוב שבאתי מירושלים עם כל החששות והספקות, עשיתי את זה בגדול".

עוד בנושא:
ששון: "תחושת גאווה ענקית". סמדג'ה: "כרגע אין לי כוחות לאמן"
נתניהו בירך את ששון: "הראית את הפנים האמיתיות של ישראל"
ילד טוב ירושלים: על היום המרגש והאופי המיוחד של אורי ששון

הג'ודוקא הישראלי אורי ששון. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
לפעמים חלומות מתגשמים. ששון/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן
"יש לי פרפרים בבטן כשאני על המזרן, אבל פרפרים טובים. פרפרים שנותנים לי כוח. אני לוקח את זה למקום טוב, גם כשאולם שלם נגדי"

מה מרגישים שם על המזרן כשכל המדינה יושבת לך על הכתפיים והיריב מביט לך בעיניים?

"במקרה שלי, אני מאוד אוהב את השואו הזה. אני מאוד אוהב שהאולם מלא ושאנשים שואגים ומריעים ושיש המונים בבית מול הטלוויזיה. זה נותן לי כוח. יש לי פרפרים בבטן כשאני על המזרן, אבל פרפרים טובים. פרפרים שנותנים לי כוח. יש פרפרים של פחד ופרפרים של התרגשות. אני לוקח את זה למקום טוב. גם כשאני מתחרה מול יריב מקומי ואולם שלם נגדי, אני לוקח את זה למקום חיובי ולא חושש מכלום".

אורי ששון הילד חלם על מדליה אולימפית?

"תמיד חלמתי ושאפתי לכך אבל רק בשנתיים האחרונות זה הפך מוחשי".

מה יש לך בראש חוץ מג'ודו?

"אני אוהב מאוד להבין את החיים, את הנפש. לכן אני אלך ללמוד פסיכולוגיה בקרוב וזה מתוך המסע האישי שלי שאני עובר. אני מאוד מתחבר לאמנויות. ליצירה. מאוד אוהב לנגן בגיטרה".

שירים שלך?

"לא, אין לי עדיין שירים שלי. אני מנגן הרבה שירים של יוצרים ישראלים".

מי הכי מדבר אליך?

"אביתר בנאי, עידן עמדי, עידן חביב שהוא חבר שלי ואני מאוד אוהב אותו".

אז החלום עכשיו הוא לנגן עם אחד מהם?

"הלוואי. להיות עם אביתר בנאי על אותה במה ולנגן איתו. זה בהחלט יכול להיות חלום שצריך להגשים. בוא נגיד שהיעד הבא הוא מדליית זהב ולנגן עם אחד הזמרים המרגשים האלה שאני כל כך אוהב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אורי ששון ג'ודוקא ישראלי. AP
שואב השראה מסרינה וויליאמס. אורי ששון/AP
"לא מזמן ראיתי סרט דוקומנטרי על סרינה וויליאמס שפשוט הימם אותי. האמת, ראיתי את זה בטיסה לריו. היא אמרה שהלחץ הוא זכות והתחברתי לזה"

אילו ענפי ספורט מדברים אליך?

"בתור ילד הייתי הולך עם אבא שלי לכל משחק של בית"ר ירושלים, אבל היום אני אוהב בעיקר טניס. לא מזמן ראיתי סרט דוקומנטרי על סרינה וויליאמס שפשוט הימם אותי. האמת, ראיתי את זה בטיסה לריו. היא אמרה שהלחץ הוא זכות והתחברתי לזה. לפעמים אנחנו לוקחים את הלחץ למקום רע, אבל כשאתה חווה לחץ סימן שאתה לפני משהו גדול, אז תיהנה מזה".

אורי ששון הוא כזה בן אדם טוב כמו שכולם אומרים או שיש לך גם צדדים אחרים?

"אני לא בן אדם מושלם ויכול להיות שעשיתי דברים לא במודע שפגעו באנשים. אני לא שופט את עצמי. רק אלוהים יכול. אבל בגדול חונכתי להיות אדם טוב ואני משתדל להיות אדם טוב לזולת".

שגיא מוקי וגולן פולק היו חסרים לך ביציע?

"תראה, ג'ודו זה ספורט מאוד אינדיבידואלי ואתה ברשות עצמך, כך שאתה מנותק מהחברים לנבחרת. אני מאוד אוהב אותם, הם חברים טובים שלי וסך הכל אנחנו נבחרת מאוד מגובשת".

המדליה הזו תשנה אותך?

"אני שואל את עצמי כל הזמן את השאלה הזו. איזה אורי יהיה מעכשיו? האם אני אהיה שחצן? האם אשאר צנוע? אני חושב שאני עושה ג'ודו מסיבות יותר עמוקות. אני עושה ג'ודו בשבילי ובשביל האמת שלי. המדליה הזו לא תשנה אותי. אני בטוח בכך".

  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully