וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה באימונים: מתברר שטינדר פופולרית במיוחד בכפר האולימפי

אילן גלר

15.8.2016 / 7:18

הכפר האולימפי נחשב, באופן מסורתי, למקום שבו ההורמונים משתוללים. הנהלת האולימפיאדה דאגה מראש לחלק 450,000 קונדומים בכפר - שיא חדש בכמות המחולקת לאתלטים

סיפור בדקה

עשרות אלפי האתלטים שהגיעו מכל רחבי העולם לכפר האולימפי בריו עסוקים מאוד בפעילות ספורטיבית, גם כשהם אינם משתתפים באחת התחרויות. לפי נתוני אפליקציית הדייטינג (והסטוצים בעיקר), טינדר, כמות המשתמשים שסימנו "התאמה" עם בן או בת זוג פוטנציאליים באזור הכפר האולימפי זינקה ב-129 אחוזים בימים האחרונים.

נדמה שקבוצה אחת שמככבת במיוחד באפליקציה היא זו של הספורטאים האוסטרלים. רבים מהם פתחו חשבונות טינדר בזמן שהותם בריו, עם סטטוסים כדוגמת "יש לי המון זמן להרוג" או "מחפשים דברים כיפיים לעשות בברזיל!". בין האתלטים האוסטרלים המככבים בטינדר תמצאו כוכבי טניס, רוכבי אופניים, שחקני פולו ושחייניות, את כולם ניתן לאתר בקלות.

הכפר האולימפי נחשב, באופן מסורתי, למקום שבו ההורמונים משתוללים והספורטאים לא בדיוק מתנזרים ממין בין התחרויות (בטח כשפוקימון גו חסום לשימוש שם). הנהלת האולימפיאדה דאגה מראש לחלק 450,000 קונדומים בכפר - שיא חדש בכמות המחולקת לאתלטים - בעוד שחברי הקבוצה האוסטרלית הביאו עמם יותר מ-1,000 קונדומים מתוך חשש להפצת וירוס הזיקה המסוכן עם שובם של האתלטים לארצם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הכפר האולימפי בריו. רויטרס
הכפר האולימפי בריו./רויטרס
מייקל פלפס עם ריאן לוכטה. AP
מייקל פלפס וריאן לוכטה. יש זמן לטינדר בין המקצים?/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully