וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן סמדג'ה שוקל לסיים את דרכו כמאמן נבחרת ישראל בג'ודו

מאמן הנבחרת במהלך ארבע השנים האחרונות, שוקל לפרוש מהתפקיד בתקופה הקרובה: "מאוד גאה במה שהשגנו, אך אני צריך לחשוב מה נכון לי ולמשפחתי". בוועד האולימפי מאמינים כי ישאר

צלמים זמניים מורשים

אורן סמדג'ה שוקל לסיים את דרכו כמאמן נבחרת ישראל בג'ודו, ונראה כי דבריו במסיבת העיתונאים לאחר הזכייה של אורי ששון במדליית הארד, באו ממקום מאוד עמוק.

לקראת חזרתו לישראל, אמר סמדג'ה: "אני גאה בנבחרת הג'ודו ובהישגים שלה בקמפיין האולימפי הנוכחי. לגבי הקמפיין הבא, אני לוקח פסק זמן לחשוב מה נכון לי ולמשפחתי, והאם אני מוכן לשלם את המחיר האישי בארבע שנים נוספות. אני גאה במה שהשגנו אך ברמה האישית, נעדרתי שעות רבות מהבית ומשפחתי לא ממש ראתה אותי. אני חייב להקדיש להם זמן בתקופה הקרובה. בנוסף, לפן הכלכלי יש חשיבות גדולה, כאשר הזמן וההתחייבות הנדרשת ממני כמאמן הנבחרת, באה על חשבון ההתפתחות הכלכלית שלי כאדם פרטי בעסקיי הפרטיים, אותם הזנחתי בשנים האחרונות".

סמדג'ה משתכר בתפקידו בנבחרת כ-15 אלף שקל ברוטו בחודש, אבל יש לו תוספות שונות מאחר שהוא נמצא זמן רב בחו"ל. בוועד האולימפי לא מתכוונים לוותר עליו כל כך מהר והם בטוחים שאחרי פסק הזמן שייקח, הוא ישוב לתפקידו ויוביל את נבחרת הגברים גם לטוקיו 2020.

עוד בנושא:

אורן סמדג'ה: "לא הייתי מצליח להרים את עצמי בלי המדליה הזו"
אורי ששון: "אני בג'ודו בשביל האמת שלי. המדליה לא תשנה אותי"
שגיא מוקי: "אם לא הייתי פצוע, הדברים היו אחרים לגמרי"

ג'ודוקא אורי ששון, מאמנו אורן סמדג'ה. פז חסדאי
ישתפו פעולה בטוקיו? אורן סמדג'ה עם אורי ששון/פז חסדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully