וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל אולימפי: ברזיל הביסה את הונדורס 0:6, תשחק מול גרמניה בגמר

ניימאר כבש צמד (1 ו-90), גבריאל ז'סוס הוסיף שני שערים משלו (26 ו-35), מרקיניוס (51) ולואן (79) השלימו. גרמניה ניצחה 0:2 את ניגריה בזכות שערים של קלוסטרמן ופיטרסן

שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר. AP
ניצחון קליל. ניימאר/AP

טורניר הכדורגל האולימפי מתקרב לסיומו והערב (רביעי) התבהרה תמונת הגמר. ברזיל עלתה לשם לאחר ניצחון קליל 0:6 על הונדורס, גרמניה עשתה את שלה עם 0:2 מול ניגריה.

ברזיל שחולמת על זכייה ראשונה בטורניר האולימפי, עלתה לגמר רביעי שלה. היא הפסידה ב-1984, 1988 ו-2012. הונדורס תיאבק על מדליית הארד.

20.8, 19:00: המשחק על המקום השלישי
20.8, 23:30: משחק הגמר

שחקן נבחרת ברזיל, גבריאל ז'סוס. AP
צמד בדרך לגמר. גבריאל ז'סוס/AP

ברזיל - הונדורס 0:6

מי זוכר היום את הפתיחה החלשה של ברזיל? הסלסאו חגגו על ה-אין הגנה של הפתעת הטורניר האולימפי, והונדורס איבדה את כל הקסם. ניימאר כבש אחרי פחות מדקה את השער המהיר ביותר בתולדות האולימפיאדה. גבריאל ז'סוס הוסיף צמד (26 ו-35) כדי לסגור סיפור כבר במחצית. מרקיניוס קבע 0:4 מקרוב בדקה ה-51, ולואן הוסיף בדקה ה-79 לאחר בישול יפה של פיליפה אנדרסון. את המסמר האחרון נעץ ניימאר, שהשלים צמד משלו בפנדל בדקה ה-90. ניצחון חד צדדי לסלסאו בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לוקאס קלוסטרמן נבחרת גרמניה הצעירה. רויטרס
קלוסטרמן כובש/רויטרס

ניגריה - גרמניה 2:0

הנבחרת של הורסט רובש השיגה את הכרטיס לגמר הטורניר האולימפי בצורה מרשימה. השער הראשון הגיע כבר בדקה התשיעית, מקס מאייר הפנטסטי משאלקה העביר כדור רוחב יפה ללוקאס קלוסטרמן, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-89, דייבי זלקה העביר כדור רוחב לנילס פיטרסן, שדחק מזווית קשה פנימה את ה-0:2, השער השישי שלו בטורניר אחרי החמישייה מול פיג'י. גרמניה ממשיכה לגמר גם בנשים וגם בגברים.

עדכון ראשון: 20:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully