וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד אולימפי: צרפת, גרמניה, דנמרק ופולין העפילו לחצי הגמר

הטריקולור, שרוצים לזכות בטורניר האולימפי בפעם השלישית ברציפות, לא התקשו מול ברזיל וניצחו אותה 27:34. גרמניה תפגוש אותם אחרי 22:34 על קטאר. דנמרק דילגה מעל סלובניה ותפגוש את פולין, שניצחה את קרואטיה

דניאל נארסיס שחקן נבחרת צרפת (ימין) מול הנריקה טשיירה שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
נארסיס האגדי עדיין מפציץ/רויטרס

טורניר הכדוריד האולימפי מתחיל להתחמם והערב (רביעי) נפתח שלב רבע הגמר. צרפת וגרמניה עשו את שלהן בקלות בדרך למפגש מרתק ביניהן בחצי הגמר. לאחר מכן הצליחה דנמרק להביס 30:37 את סלובניה וקרואטיה מול פולין.

ברזיל - צרפת 34:27

הטריקולור, שזכו במדליה האולימפית בבייג'ינג 2008 ובלונדון ב-2012, רוצים לזכות בטורניר בפעם השלישית ברציפות. בינתיים זה נראה די טוב עבור הנבחרת שזכתה גם באליפות העולם בקטאר 2015. צרפת הביסה 27:34 את ברזיל ברבע הגמר כשמיכאל גיגו מוביל את הכובשים הצרפתים עם 8 שערים ודניאל נארסיס האגדי מוסיף 7, סדריק סורהינדו כבש 6 שערים. את הברזילאים הוביל אלשנדרו פוצר הוביל את כובשי ברזיל עם 8 שערים.

גרמניה - קטאר 22:34

הגרמנים, שזכו השנה באליפות אירופה, נקמו בקטאר על ההפסד ברבע גמר אליפות העולם ב-2015 עם תבוסה גדולה במיוחד בדרך למפגש מול צרפת. טוביאס רייכמן, פביאן וידה ואווה גנסהיימר כבשו 5 שערים כל אחד אצל המנצחת. את המפסידה הוביל רפאל קאפוטה עם 9 שערים, אבל אחריו היה רק את זארקו מרקוביץ' עם 4.

דנמרק - סלובניה 30:37

הסקנדינבים לא התקשו במיוחד מול סלובניה והביסו אותם בדרך למפגש מול המנצחת ברבע הגמר בין קרואטיה לפולין. מיקל האנסן הנהדר הוביל את כובשי דנמרק עם 8 שערים, כשגם לאסה סוואן כובש 8. בלאז' יאנץ הוביל את כובשי סלובניה עם 6 שערים.

פולין - קרואטיה 27:30

הקרואטים נראו נהדר בשלב הבתים וסיימו אותו עם ארבעה ניצחונות מחמישה משחקים, בעוד הפולנים גירדו בקושי את דרכם לשלב הבא מהמקום הרביעי, אבל מה כל זה משנה? במצב של 11:11, שמונה דקות וחצי להפסקה, הפולנים ברחו ל-13:18. קרואטיה הצליחה לחזור לקבוע 26:26, שש דקות לסיום, אבל שלושה שערים רצופים של פולין הובילו להפתעה הגדולה. קרול ביילצ'קי כיכב עם 12 שערים לפולין, לוקה סטפנצ'יץ' כבש שבעה לקרואטיה.

טוביאס רייכמן שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
רייכמן חוגג/רויטרס
מיקל האנסן שחקן נבחרת דנמרק בכדוריד. רויטרס
האנסן ודנמרק טיילו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully