וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל חוגגים עם ניימאר: "הוא מפלצת, הוא יודע להתעלות"

אחרי השישייה בחצי הגמר, הסלסאו חולמים על נקמה בגרמניה. כוכב ברצלונה כבש את השער המהיר בתולדות האולימפיאדות וזכה למחמאות: "יש לו מתנה. הוא משחק כדורגל קסום"

שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר. AP
להשאיר מאחור את ה-7:1. ניימאר/AP

ביום שבת ב-23:30 תעצור ברזיל את נשימתה. אחרי שבועיים של משחקים אולימפיים, שעניינו את המקומיים יותר או פחות, יגיע אחד מרגעי השיא כאשר נבחרת הכדורגל תפגוש במשחק גמר הטורניר במרקאנה את גרמניה. אופציה למדליית זהב ולא פחות חשוב מכך, אופציה לנקמה על ה-7:1 האגדי מחצי גמר המונדיאל לפני שנתיים, כל זה יעמוד על הכף באחד המשחקים הכי חשובים שהיו לסלסאו בשנים האחרונות ואולי בכלל.

מי בכלל זוכר שאת הטורניר פתחה ברזיל עם שתי תוצאות 0:0 מביכות מול דרום אפריקה ועיראק, שעלו לה בבוז אדיר מהיציעים? הברזילאים פירקו אתמול (רביעי) 0:6 את הונדורס בחצי הגמר ויגיעו לקרב על הזהב עם מאזן שערים של 0:12 לאורך הטורניר. הם הנבחרת החמישית אי פעם שעולה לגמר הטורניר האולימפי מבלי לספוג שער בדרך.

עוד בנושא:

ברזיל וגרמניה ייפגשו בגמר הטורניר האולימפי בכדורגל

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. רויטרס
הזהב מתקרב לניימאר/רויטרס

גם אתמול, הגיבור של ברזיל היה הכוכב הגדול של הנבחרת, ניימאר. כבר אחרי 15 שניות ניצל כוכב ברצלונה טעות חמורה של בלם היריבה וכבש את השער המהיר בתולדות המשחקים האולימפיים. ניימאר הספיק לחתום את התוצאה עם פנדל בדקה האחרונה והתפנה לראות את חבריו לקבוצה חוגגים תואר ראשון לעונה, הסופרקופה בספרד.

מאמן הנבחרת האולימפית, רוג'ריו מיקלה, כינה בסיום המשחק את ניימאר: "מפלצת" והוסיף: "אנחנו עושים טורניר טוב ועובדה שהגענו עד הגמר, המקום אליו כיוונו מההתחלה. המשחק הזה היה בדיוק כמו שאנחנו רוצים, משחק יפה. זו המסורת שלנו. אבל ברור לנו שזה לא מספיק. לניימאר יש מתנה והוא יכול לשחק כדורגל קסום. הוא כישרוני ועוד ישתפר. הוא יודע איך להתעלות ברגעי שיא והוא שמח וזה משפיע על כל הנבחרת. כמובן שהשער המהיר שלו עזר לנו. הוא לא עייף. הוא ינוח ויהיה מוכן לגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully