וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף: סיבוב שני טוב ללטיסיה בק

הישראלית סיימה את 18 הגומות ב-70 חבטות, אחת מתחת לתקן, סיימה את הסיבוב במקום ה-31, ועלתה למקום ה-43 הכללי. פארק הקוריאנית מובילה את הדירוג הכללי עם 10 חבטות מתחת לתקן

מערכת וואלה!

הסיבוב השני בתחרות הגולף האולימפי לנשים נערך היום (חמישי) כשהגולפאית הישראלית לטיסיה בק רשמה סיבוב טוב עם 70 חבטות, אחת פחות מהתקן. הגולפאית הישראלית סיימה את הסיבוב במקום ה-31, ביחד עם עוד חמש גולפאיות, כשהיא מתקדמת למקום ה-43 הכללי אחרי שסיימה במקום ה-50 אחרי היום הראשון.

בק פתחה את הסיבוב בצורה לא טובה, כשבשתי הגומות הראשונות רשמה חבטה אחת יותר מהתקן, אך צימקה את הפער בגומה השלישית שם רשמה חבטה אחת פחות. עד לסיום הסיבוב הראשון שמרה בק על מצבה, כשבגומה ה-12 הדהימה כשהכניסה את הכדור בשתי חבטות בלבד, שתיים מתחת לתקן. בגומה ה-13 התאזנה בק אל מול התקן, כשהכניסה את הכדור בחמש חבטות. הישראלית שיפרה את מצבה בגומה האחרונה שם הכניסה את הכדור בארבע חבטות, אחת מתחת לתקן וסיימה את הסיבוב עם 70 חבטות בסך הכל.

מי שניצחה את הסיבוב השני היא סטייסי לואיס האמריקאית שסיימה את הסיבוב עם 63 חבטות, שמונה מתחת לתקן. את התחרות כולה מובילה אינבי פארק הקוראינית עם 10 חבטות מתחת לתקן.

גולפאית ישראלית לטיסיה בק. GettyImages
הופעה מכובדת. לטיסיה בק/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • לטיסיה בק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully