וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אולימפי נשים: ספרד וארה"ב העפילו למשחק הגמר

האמריקאיות התקשו במחצית הראשונה, אך הביסו 67:86 את צרפת בחצי הגמר הראשון וייפגשו את הספרדיות שהביסו את סרביה 54:68. אסטו אנדור ואלבה טורנס הובילו עם 14

שחקניות נבחרת ספרד חוגגות, ריו 2016. רויטרס
יש מדליה! הספרדיות חוגגות/רויטרס

טורניר כדורסל הנשים בריו נכנס לישורת האחרונה והלילה (בין חמישי לשישי) נקבע כי ארה"ב וספרד תפגשנה במשחק הגמר. זאת לאחר שהאמריקאיות הביסו את צרפת בשחזור של הגמר מ-2012 וספרד הביסה מוקדם יותר את סרביה.

בריטני גריינר נבחרת הנשים של ארה"ב כדורסל. רויטרס
מחכה לספרד בגמר. בריטני גריינר/רויטרס

ארה"ב - צרפת 67:86

ב-2012 שתי הנבחרות הללו נפגשו בגמר האולימפי בלונדון, אז ניצחו האמריקאיות בקלות ב-36 הפרש בדרך למדליית הזהב. הלילה ארה"ב התקשתה הרבה יותר והובילה רק ב-4 הפרש במחצית. אולם, ברבע השלישי ארה"ב פתחה מבערים וניצחה אותו 8:25 כדי ליצור יתרון שנשמר עד הסיום. דיאנה טאוראסי הובילה את האמריקאיות עם 18 נקודות. מאיה מור הוסיפה 15 למנצחות. איזבלה יעקובו הובילה את הצרפתיות עם 14 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
seperator

ספרד - סרביה 54:68

הספרדיות המשיכו את הטורניר הנהדר שלהן וניצחו בפעם השנייה את הסרביות. בפעם שעברה זה היה צמוד והסתיים בניצחון דחוק, אך הפעם הלה רוחה תפסו פיקוד כבר ברבע הראשון, אותו סגרו בריצת 3:13 וב-11 הפרש מבטיח. ברבע השני הסרביות הצליחו לחזור עד לפיגור חמש, אך ריצת 2:13 בפתיחת המחצית השנייה פחות או יותר סגרה את הסיפור. אסטו אנדור ואלבה טורנס הובילו עם 14 נקודות כל אחת, 12 של קאדו סאסה וסוניה פטרוביץ' לא הספיקו לסרביה. בגמר תפגוש ספרד את ארצות הברית, היחידה שניצחה אותה בטורניר.

שחקניות נבחרת סרביה בכדורסל נשים. רויטרס
הסרביות מאוכזבות/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully