וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל אולימפי נשים: גרמניה זכתה במדליית הזהב אחרי 1:2 מול שבדיה

שער נהדר של דזניפר מרושאן (48) ושער עצמי של לינדה סמברנאט (62) סידרו לגרמניות מדליית זהב ראשונה. סטינה בלקסטניוס (67) רק צימקה לזכות השבדיות, שהסתפקו בכסף. ארד לקנדה

שחקניות נבחרת גרמניה בכדורגל חוגגות עם מדליות זהב. רויטרס
זכו במדליית הזהב הראשונה שלהן אי פעם והרביעית בסך הכול/רויטרס

אחרי שלוש מדליות ארד (ב-2000, 2004 ו-2008), הצליחה נבחרת גרמניה לזכות הערב (שישי) בטורניר הכדורגל האולימפי לנשים בפעם הראשונה מאז נכנס טורניר הנשים למשחקים האולימפיים באטלנטה 1996. גרמניה ניצחה 1:2 את שבדיה בגמר בזכות שער של דזניפר מרושאן (48) ושער עצמי של לינדה סמברנאט (62), סטינה בלקסטניוס (67) רק צימקה לזכות השבדיות שנאלצות להסתפק במדליית הכסף. בעקבות הזכייה בזהב, גרמניה עלתה למקום הרביעי בטבלת המדליות עם 14 מדליות זהב.

מרושאן, כאמור, העלתה את הגרמניות ליתרון בדקה ה-48 והיא עשתה את זה עם בעיטה נהדרת שלא הותירה שום סיכוי לשוערת השבדית. בדקה ה-62 נכבש השער השני כשמרושאן בעטה כדור חופשי שנעצר בקורה, זה חזר אל סמברנאט, שדחקה את זה בטעות לשערה היא וזה 0:2. השער המצמק של שבדיה היה נהדר. אוליביה שו העבירה כדור רוחב יפה לסטינה בלקסנטיוס, שהמשיכה מקרוב פנימה את ה-1:2. בסופו של דבר, השבדיות נאלצות להסתפק במדליית הכסף אחרי הפסד 2:1 וטורניר נהדר, בו הצליחו להדיח את ארצות הברית וברזיל החזקות.

אגב, זה היה המשחק האחרון בתפקיד של המאמנת הגרמנית סילביה נייד, ששימשה כמאמנת הנשים הגרמנית מאז 2005 כשעוד לפני כן היא שימשה כעוזרת המאמנת מאז 1996.

שחקני נבחרת שבדיה כדורגל אוליביה שוף מאוכזבת. רויטרס
תוגת ההפסד/רויטרס

נבחרת הנשים של ברזיל בכדורגל נחלה הערב (שישי) אכזבה גדולה כשלא הצליחה לזכות במדליה במשחקים האולימפיים, לאחר שקנדה גברה עליה 1:2 במשחק על המקום השלישי. הברזילאיות זכו בעבר פעמיים במדליית הכסף באולימפיאדה (2004, 2008), בעוד הקנדיות שיחזרו את ההישג שלהן מאולימפיאדת לונדון 2012, אז גם זכו בארד.

כמו בחצי הגמר, גם הפעם הברזילאיות המתוסכלות הגיעו ליותר בעיטות לשער (15 לעומת שבע בלבד של קנדה) אך לא היו חדות מספיק. הסלסאו גם החזיקו יותר בכדור, אך זה לא סייע להם מבחינת הבקעת שערים. דין רוז כבשה את השער הראשון במשחק בדקה ה-25, בעוד הקפטנית, כריסטין סינקלייר, הכפילה שבע דקות בתוך המחצית השניה. ביאטריז הברזילאית הצליחה רק לצמק 11 דקות לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נבחרת הנשים של קנדה בכדורגל. GettyImages
עוד מדליית ארד. נבחרת קנדה חוגגת/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully