וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום 16 בריו: נבחרת ההתעמלות האמנותית בגמר, שלושה ישראלים במרתון

יש צ'אנס למדליה ישראלית ביום הנעילה? נבחרת ההתעמלות האמנותית תתחרה בגמר הקרב רב (החל מ-17:00), מוגס, טפרי וגואדה יעמדו על קו הזינוק במרתון וחיימי ינסה להפתיע במרוץ אופני ההרים

מערכת וואלה!

אולימפיאדת ריו 2016 תגיע היום (ראשון) לסיומה. מה מצפה לנציגינו האחרונים ביום הנעילה?

seperator

מרתון (15:30)

שלושה ישראלים יעמדו על קו הזינוק ויהיו חלק מ-155 רצי המרתון: טמסה מוגס, מארו טפרי, אגז'ה גואדה. הראשון, שהתחרה בעברו כרץ 10,000 מטר, העפיל למשחקים לאחר שקבע את הקריטריון במרתון ברלין הקודם, בו גם קבע את שיאו האישי - 2:15.29 שעות. טפרי בן ה-23 משתתף גם הוא באולימפיאדה ראשונה ומקווה לשפר את השיא האישי שקבע לפני כארבעה חודשים ברוטרדאם - 2:18:19 שעות. גם גוארדה השיג את הקריטריון ברוטרדאם עם תוצאה נאה של 2:18:51 שעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מארו טפרי. מאיר ארזי, LilianePhoto.com,
הכישרון הצעיר ימשיך להתקדם? טפרי/מאיר ארזי, LilianePhoto.com

התעמלות אמנותית (החל מ-17:00)

נבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל, הכוללת את אלונה קושבצקי, יובל פילו, אידה מיירין, קרינה ליחבר ויקטרינה לבינה, תתמודד בגמר הקרב רב אחרי שסיימה אמש במקום השישי הכללי. בניגוד למוקדמות, בהן ישראל עלתה להתחרות ראשונה, הפעם היא תתחרה שנייה ותקווה להפתיע ולהתברג באחד משלושת המקומות הראשונים. התרגיל הראשון ייערך בסביבות השעה 17:00, התרגיל השני בסביבות 17:50.

שלומי חיימי רוכב אופניים. GettyImages
ישיג תוצאה מכובדת? חיימי/GettyImages

אופני הרים (החל מ-18:30)

רוכב האופניים שלומי חיימי יערוך הופעה ראשונה במשחקים האולימפיים וינסה לשריין לעצמו מקום מכובד כשיתחרה בגמר במרוץ אופני הרים. חיימי בן ה-27, שסיים במקום ה-18 במשחקים האירופיים בבאקו, יתחרה במסלול הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully