וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ההתעמלות האומנותית העפילה לגמר האולימפי מהמקום השישי

הנבחרת הישראלית הייתה במקום השביעי אחרי 17.250 בתרגיל הסרטים, וקיבלה ציון גבוה יותר של 17.633 בתרגיל החישוקים והאלות כדי להבטיח מקום בין שמונה העולות. פינס: "זה לא היה כזה קל" הגמר: בראשון ב-17:00

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. רויטרס
הגמר בדרך? נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל בריו/רויטרס

אחרי האכזבה מנטע ריבקין, שהודחה אמש (שישי) במוקדמות הקרב רב, נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל עשתה את שלה והבטיחה את מקומה בגמר. הנבחרת של אירה ויגדורצ'יק, שעברה תקופה לא פשוטה כלל וזכתה במדליית ארד בקרב-רב באליפות אירופה האחרונה בחולון, כוללת את אלונה קושבצקי, יובל פילו, אידה מיירין, קרינה ליחבר ויקטרינה לבינה. המתעמלות הישראליות ביצעו שני תרגילים טובים והבטיחו מקום בין שמונה הראשונות, לקראת הגמר שייערך בראשון ב-17:00, בו תתחרה ישראל שנייה בסדר, יש סיכוי למדליה.

הנבחרת התחילה כאמור עם תרגיל הסרטים, אותו ביצעו הבנות לצליל "פנטום האופרה". טעויות משמעותיות לא היו, הסרט לא נפל והתיאום היה מצוין. התרגיל זכה לתשואות מהקהל באולם ולאחר המתנה לניקוד מהשופטים, הנבחרת קיבלה ציון סביר של 17.250 - דרגת קושי 8.550 ועוד 8.700 על הביצוע. אחרי שכל 14 הנבחרות סיימו את התרגיל הראשון, ישראל נמצאת במקום השביעי הכללי.

בתרגיל החישוקים והאלות נראו בנות הנבחרת בשיאן לצלילי השיר "רק רוצה לרקוד" של עומר אדם ומשה פרץ. החמש לא הפילו את המכשירים ונראו מתאומות לקול עידוד מסיבי מהיציע. השופטים העניקו לבנות הנבחרת ציון של 17.633, מתוכן 8.8 נקודות על רמת הקושי ו-8.833 על רמת הביצוע. אחרי שני התרגילים רשמו בנות הנבחרת הישראלית ציון כללי של 34.883. הציון הזה הספיק כדי לעלות למקום השישי הכללי, על חשבון בולגריה, והבנות יקוו להשתפר בגמר.

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. רויטרס
נבחרת ההתעמלות האומנותית בפעולה/רויטרס

אופיר פינס, יו"ר איגוד ההתעמלות אמר לאחר העלייה לגמר: "העובדה שהבנות רשמו שני תרגילים בצורה מרשימה מאוד כשהן היו ראשונות בהגרלה זה מאוד קשה. הן עלו לגמר שלישי ברציפות, זה מאוד מרשים, בעיניי גמרים של קבוצות אי אפשר להשוות אותו לגמרים של יחידים, וגם אנשי מקצוע אומרים את זה. גמר קבוצתי זה הדבר. ההישג הוא חשוב ועצום, כולנו ציפינו לו, זה לא היה כזה קל, היו לא מעט קבוצות חזקות, חלקן התעלו על עצמן, ברוב התחרויות בשנים האחרונות סיימנו מעל הספרדיות והאיטלקיות, וגם למיטב זכרוני עברנו את היפניות. יש כאן תחרות ברמה גבוהה. מחר יום חדש, תחרות חדשה".

עוד הוסיף יו"ר האיגוד: "בזמן המשבר הרגשנו שהכל מתרסק לנו, ואין ספק שהן מוכיחות שהן משהו אחר בספורט הישראלי. עשינו כמה דברים ביחד, וקרו כמה דברים, אבל בסוף הן נמצאות על המשטח ועשו משהו מאוד יפה. יש עוד את מחר, עוד לא בשלב הסיכומים, אבל עשו את מה שמצופה מהן, ואת זה אירה הגדירה בצורה ברורה: "תעשו הכי טוב שאתן יודעות". אם יעשו את מה שהן יודעות, יש סיכוי".

"יש חמש או שש נבחרות טובות מאוד, צריך לא לעשות שגיאות, לדעת להתחרות, וזה הן יודעות", אמר דני אורן, המנהל המקצועי של המשלחת הישראלית, "צריך שהאחרות יטעו, כמו שנפל להן פעם אחת, אז גם שלאחרים יקרה. צריך שיקרו דברים טובים כדי שנעלה על הפודיום. הספרדיות נתנו הופעה מדהימה, מקום ראשון בצדק, הולך להיות מחר קרב קשה".

עוד אמר אורן: "אנחנו נהיה אחרי ספרד מחר, ואחרינו הרוסיות, אולי מישהו מכוון מלמעלה שככה יהיה הפודיום. לדעת כולם הגיע להם ציון גבוה יותר בתרגיל הראשון. הבנות מכוונות מטרה, הן כבר עכשיו בדרכן לאימון, יאכלו קצת, ילכו לישון מוקדם ומחר יום חדש.התוצאה שאתם רואים על המשטח זה הדבר החשוב, הן באו ונתנו הופעה. הנבחרת מתנהלת כמו שצריך, האווירה טובה, יש סדר של חיילים ממושמעים, בלי זה אי אפשר להצליח. השיקוף של התוצאה זה הגמר, אם היה משהו רע אז זה היה בא לידי ביטוי בתוצאה".

העולות מהמוקדמות:

1. ספרד 35.749
2. רוסיה 35.516
3. בלארוס 35.433
4. איטליה 35.349
5. יפן 35.149
6. ישראל 34.883
7. בולגריה 34.182
8. אוקראינה 33.816

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. רויטרס
הסרט לא נפל/רויטרס
בנות נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. רויטרס
פיזזו לצלילי עומר אדם ומשה פרץ. בנות הנבחרת בתרגיל החישוקים והאלות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully