וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות ריו: מאמון זכתה בהתעמלות אומנותית, צ'ן בקפיצות למים

הקופץ למים הסיני ניצל את הכישלון של טום דיילי במוקדמות. המתעמלת הרוסיה הבריקה בקרב רב. ניגריה ניצחה 2:3 את הונדורס וזכתה בארד בכדורגל. חגיגה קובנית מדהימה באגרוף, הצלחה גרמנית בקאנו

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: מרום שפיצר

00:40: זהב ראשון לטורקיה בריו

אחרי שבועיים בהן זכתה בשבע מדליות, אך אף אחת מהן לא מזהב, בטורקיה קיוו כי טאחה אקיול, אלוף העולם בשנתיים האחרונות ואלוף אירופה בארבע השנים האחרונות, יספק את הסחורה בהאבקות במשקל מעל 125 ק"ג. אקיול הנהדר עבד קשה עד הגמר, בו פגש את קומייל נמט גסמי האיראני, ושם ניצח בנקודות 1:3 כדי לתת זהב ראשון לטורקיה. במדליות הארד זכו איברהים סיידו הבלארוסי וג'נו פטריישוילי הגיאורגי.

טאחה אקיול מתאבק טורקי. רויטרס
זהב ראשון לטורקיה. אקיול/רויטרס

00:15 - זהב לרוסיה בקרב חמש מודרני

אלכסנדר לסון הרוסי זכה במדליית הזהב בתחרות קרב חמש מודרני בתוצאה של 1479 נקודות. הרוסי בן ה-28, שזכה בארבע מדליות זהב באליפויות העולם, שבר במהלך התחרות שיא אולימפי בתחרות הסיף. במדליית הכסף זכה פבלו טימוסצ'נקו האוקראיני ובארד יסמאל מרסלו הנדדס אוסצנגה המקסיקני. במהלך התחרות נשברו גם שיאים אולימפיים בשחייה על ידי ג'יימס קוק הבריטי, ובתחרות המשלבת ירי וריצה על ידי יון וונגייט הקוריאני.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלכסנדר לסון ספורטאי קרב חמש מודרני רוסי. AP
התחרות הכי משונה, הזהב הכי מתוק. אלכסנדר לסון/AP

00:00: זהב שני לאייסן צ'ן בקפיצות למים

אייסן צ'ן הסיני הוא אחת ההבטחות הגדולות של עולם הקפיצה למים, ובהיעדרו של טום דיילי, שכשל במוקדמות, הוא השתלט בקלות על גמר הקפיצה מ-10 מטר. צ'ן, שזכה בזהב בקפיצה הזוגית השבוע, הוביל בגמר מהקפיצה הראשונה ולא איבד את ההובלה כשהוא מנצח בציון של 585.3, 62.6 נקודות יותר מהשני חרמן סאנצ'ס המקסיקני. בארד זכה דויד בודיה האמריקאי.

אייסן צ'ן קופץ למים סיני. רויטרס
זהב שני בריו. אייסן צ'ן/רויטרס

23:50: המלכה של ההתעמלות לא נכשלה

מרגריטה מאמון הרוסייה הגיעה לגמר הקרב רב בריו לאחר שמעולם לא זכתה בקרב רב באליפות עולם או אליפות אירופה, אך זכתה ב-27 מדליות זהב במקצועות אישיים. הפעם הצליחה מאמון בת ה-20 לשבור את המנחוס, כששלטה בתחרות מהפתיחה וניצחה אותה עם תוצאה נהדרת של 76.483. במדליית הכסף זכתה יאנה קודרייצבה בת ה-18, שהגיעה למשחקים עם התואר המחייב של אלופת העולם בקרב רב בשלוש האליפויות האחרונות. בארד זכתה ג'אנה ריזטדינובה.

מרגריטה מאמון מתעמלת אומנותית רוסייה. רויטרס
זהב ראשון בקרב רב. מרגריטה מאמון/רויטרס

23:30: סאדולייב מביא מדליית זהב לרוסים

גמר ההאבקות בסגנון חופשי במשקל עד 86 ק"ג היה אולי אחד הבאנקרים הגדולים של רוסיה למדליית זהב. עבדולראשיד סאדולייב הגיע כאלוף העולם ואלוף אירופה בשנתיים האחרונות, וממש לא התקשה בדרך לזהב. בגמר ניצח המתאבק בן ה-20 את סלים יסאר הטורקי 0:5. במדליות הארד זכו שריף שריפוב האזרי וג'דן מייקל טבורי קוקס האמריקאי.

עבדולראשיד סאדולייב מתאבק רוסי. רויטרס
השליט של המשקל לא נכשל. סאדולייב/רויטרס

23:00: זהב לרוסיה בכדוריד נשים

רוסיה גברה 19:22 על צרפת בגמר טורניר כדוריד הנשים. הצרפתיות כבשו ראשונות, אך זה היה היתרון האחרון שלהן ובמחצית הן היו בפיגור של שלושה שערים, פער שנשאר עד הסיום. אנה ויאצ'רבה הובילה עם חמישה כיבושים, חמישה של אליסון פינו וסיראבה דמבלה מן העבר השני הספיקו רק למדליית כסף. מוקדם יותר נורבגיה זכתה בארד אחרי ניצחון על הולנד.

כדורידנית רוסייה מרינה סודקובה חוגגת. רויטרס
חגיגת זהב. מרינה סודקובה הרוסייה/רויטרס

21:25: זהב שני לקובה תוך פחות משעה

פחות משעה אחרי שבן ארצו רובייסי ראמירס זכה במדליית הזהב, עלה הקובני ארלן לופס, אלוף העולם במשקל בינוני (עד 60 ק"ג) לגמר נגד בקטמיר מליקוזייב האוזבקי ושחזר את ההישג שלו עם ניצחון בנקודות 0:3. במדליות הארד התכבדו קמרן שחסוברלי האזרי ומיסאל אוזיאל רודריגס המקסיקני.

ארלן לופס מתאגרף קובני. AP
זהב שני לקובה באגרוף תוך פחות משעה. ארלן לופס מכה ביריבו האוזבקי/AP

20:55: ניגריה עם מדליה שלישית בהיסטוריה בכדורגל

20 שנה לאחר הזכייה המפתיעה שלה בטורניר האולימפי באטלנטה, השלימה ניגריה מדליה שלישית בטורניר הכדורגל, כשזכתה בארד עם ניצחון 2:3 על הונדורס. הסופר איגלס היו בשליטה מוחלטת במשחק כשהובילו 0:3 משערים של עומאר סאדיק (34, 56) ואמינו עומאר (49) לפני שהונדורס, שהייתה ללא ספק ההפתעה הנעימה של הטורניר, חזרה במפתיע לעניינים משערים של אנתוני לוזאנו (71) ומרסלו פריירה (86), אך לא הצליחה לכפות הארכה.

עומאר סדיק שחקן נבחרת ניגריה. רויטרס
20 שנה אחרי הזהב באטלנטה, הסתפקו ניגריה בארד/רויטרס

20:50: ארד לארצות הברית בכדורעף נשים

נבחרת ארצות הברית בכדורעף כיפרה על ההפסד המאכזב שלה בחצי הגמר כשזכתה במדליית הארד של הטורניר האולימפי בכדורעף נשים עם ניצחון 1:3 על הולנד. האמריקאיות ניצחו את המערכה הראשונה 23:25, הולנד השוותה את המאזן עם ניצחון 25:27 במערכה השנייה, אך ארצות הברית גמרה את הסיפור עם שתי מערכות מצוינות 22:25 ו-19:25.

קימברלי היל שחקנית כדורעף אמריקאית. רויטרס
ארד מתוק. קימברלי היל מנבחרת ארצות הברית בכדורעף/רויטרס

20:40: עוד זהב לקובה באגרוף

רובייסי ראמירס הקובני זכה במשקל זבוב (עד 56 ק"ג) לאחר ניצחון בנקודות על שאקור סטיבנסון האמריקאי בגמר. הזהב של ראמירס היה הרביעי של קובה בסך הכל, והשני באגרוף. בארד התחלקו מורג'ון אחמדאלייב האוזבקי ו-ולדימיר ניקיטין הרוסי.

רובייסי ראמירס מתאגרף קובני. רויטרס
חגיגות קובניות באגרוף. רובייסי ראמירס/רויטרס

20:20: ארד לאיטליה בכדורמים

נבחרת איטליה בכדורמים זכתה במדליית הארד בטורניר הגברים לאחר ניצחון 10:12 על מונטנגרו. כריסטיאן פרסקיוטי הוביל את כובשי איטליה עם ארבעה שערים.

שחקני נבחרת איטליה בכדורמים. רויטרס
חגיגות איטלקיות בכדורמים/רויטרס

20:10: עוד זהב לבריטניה, הפעם באגרוף

ניקולה אדאמס הבריטית הפכה לאשה הראשונה בהיסטוריה ששומרת על התואר האולימפי שלה, כשניצחה בגמר המשקל הקל את שרה אורמיון הצרפתית בנקודות. במדליות הארד במשקל זכו אתמול קנקן רן הסינית וולנסיה ויקטוריה הקולומביאנית.

ניקול אדאמס מתאגרף בריטית. רויטרס
הראשונה בהיסטוריה ששומרת על התואר האולימפי שלה. ניקולה אדאמס/רויטרס

19:50: זהב לשבדיה באופני הרים

תחרות אופני ההרים המתינו עד יום לפני סיום המשחקים, אבל תחרות הנשים לא אכזבה. ג'ני ריסבדס השבדית שהייתה בדבוקת המובילות לאורך כל התחרות, זכתה בזהב שני למדינתה בזמן של 1:30.15 שעות, בעוד מאיה וולושצ'ובסקה הפולנית סיימה עם מדליית הכסף. קטרין פנדרל הדנית זכתה בארד.

ג'ני ריסבדס רוכבת הרים שבדית. רויטרס
זהב שני לשבדיה. ג'ני ריסבדס/רויטרס

19:20: סרביה זוכה בארד בכדורסל נשים

פחות מ-24 שעות אחרי שנבחרת הגברים של סרביה הבטיחה מדליה עם העלייה לגמר, הצליחה גם נבחרת הנשים של סרביה לעלות לפודיום בזכות ניצחון 63:70 על צרפת. הסרביות, שהגיעו כאנדרדוג למשחק, ברחו ברבע השלישי ליתרון 13, ממנו הצרפתיות המאוכזבות לא הצליחו לחזור. ילנה מילובנוביץ' הובילה את הקלעיות עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים.

אנה דבוביץ' שחקנית כדורסל סרבית. רויטרס
ניצחון גדול על צרפת. נבחרת הכדורסל נשים של סרביה/רויטרס

19:15: זהב אמריקאי מרגש בטריאתלון

מרוץ הטריאתלון לנשים הבטיח וגם קיים. דרמה ענקית, כשניקולה ספיריג האג השוויצרית שהובילה את ריצת ה-10 קילומטר, המקצוע האחרון בטריאתלון, איבדה את ההובלה 2.5 קילומטרים לסיום, כשגוון יורגנסן, אלופת העולם בשנתיים האחרונות זוכה בזהב בזמן של 1:56.16 שעות. ספיריג האג הסתפקה בכסף, כשבארד זוכה ויקי הולנד הבריטית.

גוון יורגנסן טריאתלטית אמריקאית. רויטרס
זכתה בזהב דרמטי. גוון יורגנסן/רויטרס

19:05: אכזבה גדולה לטום דיילי

הקופץ למים מ-10 מטר טום דיילי, שזכה במדליית הארד בלונדון 2012, אכזב בענק כשסיים במקום ה-18 והאחרון בחצי הגמר הפעם. הבריטי בן ה-22, שזכה במדליית הזהב באליפות העולם כבר ב-2009 כשהיה בן 15, קבע תוצאה חלשה מאוד עם 403.25 נקודות, מרחק של יותר מ-12 נקודות מניקיטה שלייחר הרוסי שסיים במקום הלפני אחרון (415.75). מי שסיים ראשון בחצי הגמר הוא אייסן צ'ן הסיני, שצבר 559.90 נקודות והקדים את בן ארצו בו קיו (504.70).

טום דיילי קופץ למים בריטי. רויטרס
איזו אכזבה. טום דיילי/רויטרס

19:00: ארד לנבחרת נורבגיה בכדוריד נשים

אחרי שזכתה במדליית הזהב בשתי האולימפיאדות האחרונות, רשמה נבחרת נורבגיה הופעה שלישית ברציפות על הפודיום כשגברה בקרב על הארד 26:36 על נבחרת הולנד.

אמנדה קורטוביץ' שחקנית כדוריד נורבגית. רויטרס
הופעה שלישית ברציפות על הפודיום. נבחרת נורבגיה בכדוריד נשים/רויטרס

17:43: סימון ביילס תישא את דגל ארצות הברית בטקס הסיום בריו

המתעמלת סימון ביילס, שקטפה חמש מדליות באולימפיאדה (ארבע מזהב ואחת מארד), נבחרה על ידי המשלחת של ארצות הברית לשאת את הדגל בטקס הסיום של המשחקים האולימפיים.

17:18: מדליית זהב לסין בבדמינטון

לונג צ'ן הסיני זכה במדליית הזהב בבדמינטון יחידים אחרי שניצח 18:21, 18:21 את צ'ונג וויי לי המלזי, שהסתפק בכסף וזו הפעם השלישית ברציפות בה הוא מסיים במקום השני במשחקים האולימפיים. ויקטור אקסלן הדני זכה במדליית ארד אחרי 21:15, 10:21, 17:21 מול דן לין הסיני.

לונג צ'ן שחקן בדמינטון סיני. רויטרס
לונג צ'ן חוגג את הזהב/רויטרס

16:44: גמר קיאק רביעיות 1,000 מטר, גברים - מדליית זהב לגרמניה

רביעיית החותרים של גרמניה הצליחה לכפר על ההפסד של הנשים עם מדליית זהב, לאחר שעצרו את השעון על 3:02.143 דקות. סלובקיה הגיעה למקום השני (3:05.044 דקות) וצ'כיה לשלישי (3:05.176).

כריסטיאן ברנדל חותר קאנו גרמני. רויטרס
ברנדל חוגג את מדליית הזהב/רויטרס

16:15: גמר קיאק רביעיות 500 מטר, נשים - מדליית זהב להונגריה

ההונגריות הקדימו בכשנייה את הגרמניות, כשעצרו את השעון על 1:31.482 דקות לעומת 1:32.383 של גרמניה. בלארוס קטפה את הארד עם 1:33.908.

15:30: גמר קאנו זוגי 1,000 מטר, גברים - מדליית זהב לגרמניה

הצמד הגרמני, סבסטיאן ברנדל את יאן ואנדריי, הוסיף מדליית זהב נוספת למשלחת הגרמנית כשחצה ראשון את קו הסיום עם 3:43.912 דקות. הצמד הברזילאי, ארלון דה סוזה ואיסקסיאס דוס סנטוס, הגיעו שנייה לאחר מכן ויסתפקו במדליית הכסף. אוקראינה קטפה את הארד.

15:20: גמר קיאק יחד 200 מטר, גברים - מדליית זהב מספר 25 לבריטניה

ליאם הית' הבריטי חצה ראשון את קו הסיום וביסס את מעמדה של בריטניה במקום השני בטבלת המדליות. הוא עצר את השעון על 35.197 שניות, והקדים רק במעט את הצרפתי מקסים בומון, שקבע 35.362. סאול קראביוטו הספרדי זכה במדליית הארד.

ליאם הית' חותר קיאק בריטי, ריו 2016. רויטרס
ליאם הית' חוגג/רויטרס

11:00: 10 ספורטאים אוסטרלים עוכבו לחקירה על ידי משטרת ברזיל

לא רק ריאן לוכטה וחבריו השחיינים: עשרה ספורטאים מהמשלחת האוסטרלית לריו ניסו להיכנס למשחק של נבחרת הכדורסל של ארצם מול נבחרת סרביה. עד כאן הכול בסדר. אלא שהחבורה, שלא במודע, ניסתה להיכנס למשחק עם אקרדיטציות לא נכונות, מה שהוביל לעיכובם ולחקירה שארכה עשר שעות (!) על ידי המשטרה הברזילאית, שבסופו של דבר החליטה לקנוס אותם לפני ששחררה אותם לדרכם.

ספורטאים אוסטרלים יוצאים מתחנת המשטרה, ריו 2016. רויטרס
רגע מביך. האוסטרלים יוצאים מתחנת המשטרה/רויטרס

9:00: יוסאין בולט מציק לשדר של ESPN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully