וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף אולימפי: לטיסיה בק סיימה במקום ה-31 הכללי

הגולפאית מישראל סיימה את הסיבוב הרביעי והאחרון עם 70 חבטות, אחת מתחת לתקן, ובסך הכל רשמה רק שתי חבטות מעל התקן הכללי: "מקווה להגיע לטוקיו" אינבי פארק הקוריאנית זכתה במדליית הזהב עם 168 חבטות

עריכת וידאו: עמרי וייס, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין

הגולפאית הישראלית לטיסיה בק סיימה היום (שבת) את דרכה בטורניר האולימפי כשרשמה בסיבוב הרביעי והאחרון 70 חבטות, אחת פחות מהתקן, והיא דורגה במקום ה-22 בסיבוב. בק סיימה את הטורניר עצמו עם 286 חבטות, שתי חבטות בלבד מעל התקן, במקום ה-31 הכללי.

בק החלה את התחרות היום דווקא בגומות 10-18, ובשלוש הגומות הראשונות עמדה בתקן. בארבע הגומות הבאות הישראלית חוותה נדנדה כשבשתי גומות חבטה כדור מעל התקן, ובשתי גומות חבטה כדור אחד מתחת לתקן. בגומה ה-18 הצליחה בק לשפר את מעמדה וסיימה את הגומות הללו עם 35 חבטות, אחת מתחת לתקן. את הסבב השני פתחה בק לא טוב, כשאחרי ארבע גומות ניצבה עם חבטה מעל התקן, אך סיימה את התחרות כולה ברגל ימין כששיפרה את מצבה ובשתי גומות שונות השיגה חבטה אחת מתחת לתקן ובסך הכל עם 35 חבטות נוספות.

"לייצג את המדינה שלי יחד עם ספורטאים מענפים נוספים זו חוויה מכוננת", אמרה בק בסיום התחרות, "המשחקים האולימפיים בריו יתנו לי ניסיון שיסייע לי בעתיד. אני ממשיכה מכאן לעוד 2 תחרויות בסבב ה LPGA בקנדה ולאחר מכן אתחיל להכין את השנה הבאה שלי. אני מאוד מקווה להגיע לטוקיו ב-2020 כי הניסיון בריו השאיר לי טעם של עוד ואני מאמינה שבטוקיו אוכל עם הניסיון שאצבור עד אז להתחרות על מדליה".

אינבי פארק הקוריאנית זכתה כצפוי בזהב עם 268 חבטות, כשלידיה קו הניו זילנדית הצליחה ביום האחרון לזכות במדליית הכסף עם 273 חבטות. מי שנשארה מאוכזבת עם הארד היא שנשן פנג הסינית.

גולפאית ישראלית לטיסיה בק. GettyImages
הופעה מכובדת. בק/GettyImages
אינבי פארק גולפאית קוריאנית. רויטרס
הזוכה בזהב. אינבי פארק/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • לטיסיה בק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully