וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה מפרישה והפכה למדליסטית הכי מבוגרת: "קיבלתי את החיים במתנה"

סיפור הסינדרלה של רות בייתיה, הזוכה בזהב בקפיצה לגובה, מרגש את ספרד. מהדיכאון אחרי לונדון 2012, דרך השנים בהן תויגה כלוזרית, ועד הרגע המתוק בקריירה: "26 השנים הרעות הגיעו לקיצן"

מערכת וואלה!

צפו במשדר האולימפי היומי מאולפן וואלה! NEWS

תחרויות האתלטיקה השונות בריו סיפקו לא מעט רגעים מרגשים, אבל מעט, אם בכלל, השתוו לזה שסיפקה הלילה (בין שבת לראשון) הקופצת לגובה רות בייתיה. נגד כל הסיכויים, הספרדייה בת ה-37 גרפה מדליה אולימפית ראשונה בקריירה עם זכייה בזהב כשעברה גובה של 1.97 מטר. בייתיה הפכה בכך למדליסטית הכי מבוגרת בקפיצה לגובה, ונתנה סיום ראוי למסע המופלא שלה, שכלל הרבה מאוד מדליות בתחרויות שאינן אולימפיאדה, תקופה של דיכאון קליני, פרישה וחזרה נגד כל הסיכויים שהסתיימה בצורה הכי מתוקה שאפשר - מדליה אולימפית ראשונה אחרי 26 שנות קריירה, ועוד אחת מוזהבת.

"קיבלתי את החיים במתנה. קיבלתי הזדמנות שנייה לחיות ולקחתי אותה בשתי ידיים", אמרה בסיפוק דקות אחרי שהמנון ספרד נוגן כשהיא על הפודיום. "אחרי ההפסד באולימפיאדת לונדון לא דמיינתי שאחזור להתחרות, רציתי לפרוש תכף ומיד. אבל עכשיו החלום שלי הפך למציאות. אני חושבת שאני אולי האישה הכי מבוגרת אי פעם שזכתה במדליית זהב אולימפית. אני גאה בהישג שלי, כי אפילו בגילי יש לי עדיין את אותה תשוקה. זה פרס על 26 שנות המתנה, 26 שנות עבודה קשה, 26 שנים של אמונה בעצמי".

בייתיה סיפרה ש"כשעמדתי על הפודיום חשבתי על המשפחה שלי, על כל הרגעים שעברתי, וגם על הדברים הטובים. חשבתי שככה זה מרגיש להיות מאושר", ובספרד חגגו עימה. "בייתיה נגעה בשמיים", קראה הכותרת הראשית ב'מארקה'. "בגיל 37, אחרי מסע מפרך ומלא תלאות, המעגל סוף סוף נסגר. איזה רגע מרגש", נכתב ב'אס'. האמת? קשה שלא להתרגש יחד איתה.

עוד בנושא:
בגיל 37: רות בייתיה הספרדייה זכתה במדליית זהב בקפיצה לגובה
כל מה שקרה הלילה: בולט עלה לפודיום, זהב אמריקאי בכדורסל נשים
שוב נער הזהב: היום שבו ברזיל התאהבה מחדש בניימאר

רות בייתיה, קופצת לגובה ספרדייה. AP
סגירת מעגל מרגשת. בייתיה/AP
רות בייתיה, קופצת לגובה ספרדייה. AP
רות בייתיה, קופצת לגובה ספרדייה/AP
רות בייתיה, קופצת לגובה ספרדייה. AP
רות בייתיה, קופצת לגובה ספרדייה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully