וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב חוגגת: "הגיע הזמן ששאר העולם יתעשת ויתחיל להדביק את הפער"

אחרי שטיילו לעוד מדליית זהב, בארה"ב מייחלים לצמצום הפערים. קולאנג'לו: "קצת נמאס להיות כל כך דומיננטיים". ששבסקי עזב, כרמלו פרש כמלך הסלים של הנבחרת בכל הזמנים: "בטוח שאתגעגע"

מערכת וואלה!

לרגעים נדמה היה שנבחרת ארצות הברית פגיעה, אבל הגמר אמש (ראשון) הוכיח פעם נוספת שאין לה מתחרות אמיתיות. הדרים טים סוף סוף ענתה על הציפיות עם 66:96 קליל על נבחרת סרביה בגמר, וזכתה בפעם השלישית ברציפות במדליית הזהב האולימפית.

הגארבג' טיים הממושך אפשר לארצות הברית להפוך את המשחק למסיבת פרידה לא רק ממייק ששבסקי, שיעזוב מיידית את תפקידו ויעביר את השרביט לגרג פופוביץ', אלא גם מכרמלו אנתוני, אולי גדול שחקני הנבחרת האמריקאית אי פעם, שהודיע כי לא ילבש יותר את המדים הלאומיים. "אני יודע שזה הסוף עבורי. התחייבתי שזאת הפעם האחרונה", אמר מלו, שמסיים את הקריירה הבינלאומית כמלך הסלים של ארה"ב בכל הזמנים עם 336 נקודות. "הייתי עם הנבחרת בזמנים הקשים ובימים הטובים יותר. ראיתי את הגרוע מכל ואת הטוב ביותר. ב-2004 ראיתי איך אנחנו מגיעים לשפל חדש, אבל נשארתי. והנה אני היום, 12 שנים אחרי, עם שלוש מדליות זהב אולימפיות".

כרמלו הציג יכולת בינונית בגמר עם שבע נקודות ושבעה ריבאונדים, אבל לא היה צריך יותר מזה בזכות ההצגה של קווין דוראנט. "אני חושב שנתתי מספיק עבור הנבחרת. עד כמה שאני הולך להתגעגע לזה, זה הזמן להמשיך הלאה ולתת לדור הצעיר יותר להוביל".

עוד בנושא:
ארה"ב זכתה במדליית הזהב אחרי 66:96 מוחץ על סרביה, 30 לדוראנט
חגיגת סמבה תחת גשם שוטף: אולימפיאדת ריו ננעלה עם טקס מרשים
ארצות הברית בראש: טבלת המדליות המלאה מאולימפיאדת ריו

כרמלו אנתוני, נבחרת ארצות הברית. GettyImages
קריירה בינלאומית מזהירה. כרמלו/GettyImages

דוראנט, כאמור, ניצח את המקהלה האמריקאית עם 30 נקודות כולל 24 במחצית הראשונה. "אני מודה שבסיום המפגש הקודם עם סרביה היינו עצבניים, היינו על סף פיצוץ. הם כמעט ניצחו אותנו והרגשנו צורך מיוחד להוכיח את עצמנו. לא בגלל שתכננו להביס כל יריבה, רק בגלל שלא שיחקנו מספיק טוב".

גם לג'רי קולאנג'לו, מנהל הנבחרת, יש חלק גדול בהצלחה. אמש הוא הודה ש"שאר העולם חייב להתעשת ולהרים את הרמה שלו, אנחנו רוצים שידביקו את הפער. אני מייחל ליום שבו תהיה לנו תחרות אמיתית". קולאנג'לו הוסיף: "אני לחלוטין בעד שהכדורסל העולמי ירים לנו את הרף. ככל שהכדורסל העולמי ישתפר, כך ייטב לכדורסל האמריקאי. אין לי שום כוונה להתנצל על הדומיננטיות של הכדורסל שלנו. אחד השופטים התלוצץ איתי בסיום ואמר לי 'בפעם הבאה תצטרכו לשחק עם ארבעה שחקנים בלבד'. עניתי לו 'אולי האחרות ישתפרו עד אז'".

מנגד, קשה לומר שסרביה לא הסתפקה במדליית הכסף. מילוש תאודוסיץ' וחבריו נראו שמחים למדי על הפודיום, מכירים בכך שאין באמת צ'אנס לערער על הדומיננטיות האמריקאית. "המדליה הזאת מתוקה כמו שוקולד, אנשים בסרביה הולכים לחגוג איתנו בגדול", אמר תאודוסיץ', שעורר עניין רב אצל האמריקאים בזכות סדרה של מסירות יצירתיות מרהיבות במהלך הטורניר. "אנחנו גאים בצורה ששיחקנו בטורניר הזה. אנחנו מתקדמים משנה לשנה. הצלחנו להרים את המורל הלאומי, לגרום לעם הסרבי לזקוף קומה".

המאמן סשה ג'ורג'ביץ' ניסה למצוא את נקודות האור וסיפק ציטוט בלתי נשכח בסיום. "בגמר הקודם הם הביסו אותנו ב-36 הפרש. הפעם ב-30. זה אומר שבעוד עשר שנים נוכל לנצח אותם", אמר. "ארצות הברית היא הנבחרת הכי טובה. הם הוכיחו את זה. בלתי אפשרי לעצור את קווין דוראנט".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully