וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות מות האב, אלון מנדל ישתתף בתחרויות

תאונה טראגית לקחה את חייו של קוסטיה מנדל, בנו השחיין קיבל את הבשורה המרה בבייג'ינג, והחליט להישאר ולהתחרות באולימפיאדה

אסון פקד אמש (רביעי) את משפחתו של השחיין אלון מנדל לאחר שאביו, קוסטיה, נהרג. מנדל קיבל את הבשורה המרה מאימו רינה, כשהוא מלווה בראשי המשלחת האולימפית של ישראל לבייג'ינג, יו"ר איגוד השחייה, נעם צבי, מאמן הנבחרת, ליאוניד קאופמן, ורופאת המשלחת, הד"ר לובה גליצקיה. מנדל בחר להישאר בבייג'ינג, על מנת להגשים את חלומו של אביו ולייצג את ישראל באולימפיאדה למרות החדשות הטרגיות.

האב קוסטיה, בן 51 במותו, נהרג לפנות ערב כאשר סולם עליו עלה כדי לתקן דבר מה בחצר ביתו בנתניה, קרס וכתוצאה מהנפילה נפגע בראשו ונהרג במקום. איגוד השחייה הביע היום צער עמוק ושלח תנחומים לשחיין ולבני המשפחה. אחותו של מנדל יצאה לבייג'ינג על מנת לחלוק איתו את הטרגדיה, והיא צפויה לנחות בבייג'ינג אחר הצהריים. ראשי המשלחת הישראלית שכרו עבורה חדר במלון בעיר, אך ייתכן ובעיות בהשגת הויזה עבורה ימנעו ממנה להצטרף לאחיה לתקופה ממושכת.

מנדל בן ה-20 התברג למשלחת האולימפית ברגע האחרון אחרי פסילתו של שחיין יווני והמשחה המרכזי שלו במשחקים האולימפיים אמור להיות 200 מטר פרפר, ביום שני הקרוב.

מנדל לא הגיע למסיבת העיתונאים המאולתרת שערכו ראשי המשלחת בעקבות האירוע, אך השתתף עם יתר חבריו בטקס הנפת דגל ישראל בכפר האולימפי, בסיומו סיפר בדמעות על קבלת ההחלטה להישאר בבייג'ינג, ועל הלילה הנורא שעבר עליו.

"אני מתכוון להמשיך להתחרות בשביל אבא שלי", אמר מנדל. "כולם חושבים שאני צריך לחזור הביתה, אבל יש עוד שתי בנות ובן במשפחה, ואני אתמוך במשפחה שלי כשאחזור. אמא שלי חזרה והדגישה באזני את הצוואה של אבא שלי, שאני אמשיך להתחרות ואגשים את החלום. אבא ואמא שלי היו ההורים האידיאלים, בזכותם אני כאן. הייתי מאוד רוצה לחזור הביתה, אבל משאלת הלב היא להמשיך".

על קבלת הבשורה אמר מנדל: "זה היה שוק רציני. הלכתי להסתובב בחוץ עם שני המאמנים הלאומיים, ובעצתם לקחתי כדור שינה. הצלחתי לישון עוד שלוש שעות, אבל השינה לא משכיחה את הכאב עימו אני מתמודד עכשיו"

  • עוד באותו נושא:
  • אלון מנדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully