וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי יישא את הדגל בטקס הנעילה

המדליסט הישראלי זכה לכבוד ומספר: "הסתכלתי אחורה, קלטתי שזה קורה, והתחלתי לשמוח". אולמרט: "דמעות שמחה זולגות בעינינו"

סוף סוף מדליה. אחרי שבוע וחצי די מאכזב לישראלים באולימפיאדת בייג'ינג, גולש הרוח הישראלי שחר צוברי עשה היום (רביעי) את מה שכולנו חלמנו עליו והביא למדינת ישראל מדליה ראשונה במשחקים, מדליית ארד מתוקה מאין כמותה.

ושוב, אחרי שגל פרידמן עשה זאת באטלנטה 1996 (ארד) ובאתונה 2004 (זהב), התברר שוב, בפעם המי יודע כמה, שהגלישה היא הענף המצליח ביותר בישראל. "תודה, תודה רבה לכולם", אמר צוברי עם סיום השיוט, בעודו מוקף בחבריו ובכלי התקשורת, "זו הייתה עבודה קשה מאוד. אני מאוד שמח על ההישג. היה לי זינוק טוב, הייתי בטוח שפסלתי אז העדפתי לחזור אחורה.

"ידעתי שאני מסוגל לסיים טוב את השיוט בתנאים האלה", המשיך צוברי, "עשיתי החלטות טקטיות נכונות, וזה השתלם לי. כבר במצוף הראשון ראיתי שזה אפשרי, ראיתי שאני צריך רק להמשיך ככה.

"לא הייתי לחוץ לפני השיוט, אבל זה כן היה מרגש", המשיך צוברי, "רצו הרבה פרפרים בבטן, אבל ברגע שמתחיל השיוט אתה לא חושב על כלום, רק לעבור את האנשים שלפניך, וזה מה שעשיתי. לקראת הסוף, כשהגעתי לפיניש, הבטתי אחורה וקלטתי שזה קורה, והתחלתי לשמוח. מאז ומתמיד האמנתי שאני יכול להביא מדליה, מהיום שהייתי ילד".

מהמשלחת נמסר כי צוברי לא יחזור עם נבחרת השייט לארץ מחר, אלא יחבור למשלחת הישראלית בבייג'ינג וישא את הדגל בטקס הסיום של האולימפיאדה.

אולמרט: "לא חדלתי להתפעל מהקור רוח שלך"

בהמשך ראש הממשלה אהוד אולמרט שוחח עם צוברי. "אהלן שחר, עשית אותנו שמחים", אמר אולמרט, "עקבתי אחריך בשמונת הימים האלה, ולא חדלתי להתפעל מקור הרוח שלך, מהאמונה שלך, מהשקט הנפשי שלך, מאיך שלא הפסקת להאמין, מהעובדה שקור הרוח שלך הרגיע את כולנו. אני רואה אותך עכשיו בטלוויזיה, ואין לך מושג כמה זה מרגש, לראות אותך מנופף בדגל ישראל. תדע לך, הרבה מאוד דמעות שמחה זולגות בעיניים של ישראלים. שיהיה בהצלחה".

"אני מאוד שמח שכולם בארץ שמחים", אמר צוברי בצניעות.

גם נשיא המדינה, שמעון פרס, התקשר לברך: "בשם כל העם בישראל אני מוסר לך חיבוק גדול, את אהבתנו וגאוותנו בך. ישראל כמעט והתאבלה בים של ייאוש אבל הוצאת אותנו לשחר חדש. נאבקת גם נגד הגלים, גם נגד חוסר המזל וגם נגד מתחרים רבים. לא ויתרת והבאת הרבה תקווה, אור ושמחה לישראל".

צוברי הודה בחום לנשיא על ברכותיו ואמר: " אני שמח שהבאתי גאווה לכל המדינה והאמת שאני כבר מת לחזור לארץ".
הנשיא השיב לשחר: "אני מחכה לך בזרועות פתוחות והרבה אהבה."

אמו של שחר, ורד צוברי, סיפרה על ההתרגשות בבית המשפחה באילת: "משהו מטורף פה, זה לא נורמלי. כולם הגיעו לפה כדי לברך אותנו, אנחנו מוקפים אנשים. כמובן שאנחנו גאים בו מאוד, האמנו בו כל הזמן".

  • עוד באותו נושא:
  • שחר צוברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully