וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בבריכה: מייקל פלפס זכה במדליית הזהב השמינית שלו

ההיסטוריה ממשיכה להישבר בבריכה: מייקל פלפס זכה במדליית הזהב השמינית שלו, לאחר שארה"ב סיימה ראשונה ב-4x100 מעורב

מייקל פלפס המשיך הבוקר (ראשון) לנפץ שיאים היסטוריים, לאחר שזכה במדליית הזהב השמינית שלו בבריכת השחייה בבייג'ינג. השחיין האמריקאי, שרק אתמול השווה את השיא האלמותי של מרק ספיץ מאולימפיאדת מינכן 1972 עם שבע מדליות זהב, נעזר היום בחבריו למשלחת כדי להתייצב לבדו בפסגת הספורט האולימפי, לאחר שארה"ב ניצחה את משחה השליחים ב-4x100 מעורב, וכמובן ניפצה את שיא העולם עם זמן מדהים של 3:29.34 דקות. אוסטרליה סיימה שנייה, יפן שלישית.

משימה בלתי אפשרית

רק לפני חודש הצהיר איאן ת'ורפ האוסטרלי כי "פלפס לא יזכה בשמונה מדליות זהב, זה בלתי אפשרי". באותם ימים דבריו של ת'ורפ נראו הגיוניים, מאחר שהאמריקאי התקשה להציג את הדומיננטיות הנדרשת משחיין שמתיימר להשיג הישג מדהים שכזה ונקל בלא מעט קשיים בתחרויות בהן השתתף. אבל פלפס לא התרגש. הוא מיסגר את קטע העיתונות, ובהמשך יספר כמה מוטיבציה הוא שאב מהציטוט הזה. היום "המשימה הבלתי אפשרית" הושלמה".

וגם היום זה לא היה קל. ארון פירסול, מדליסט הזהב במשחי הגב, אומנם פתח מצוין לאמריקאים, אבל ברנדן האנסן איבד את היתרון לאוסטרלים בחזה. ואז הוא הגיע, פלפס האיום, ובפרפר אימתני החזיר את היתרון לארה"ב, לפני שג'ייסון לייזאק הטוב והוותיק היה שם כדי להבטיח את הניצחון האמריקאי.

פלפס מסיים אולימפיאדה היסטורית, מדהימה, בלתי נשכחת, עם שמונה מדליות זהב ושבעה שיאי עולם. והוא רק בן 23. נתראה בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully