וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל: ברזיל הביסה את ניו זילנד 0:5

הסלסאו היטיבו לשחק ולא התקשו מול הניו זילנדים עם חמישייה בדרך לרבע הגמר. רונאלדיניו הבקיע צמד. המארגנים כעסו על הנבחרת

נבחרת ברזיל, שגמגמה בפתיחת המשחקים האולימפיים מול בלגיה, העפילה היום (ראשון) לרבע גמר הטורניר לאחר שהפוצצה על ניו זילנד, 0:5. ובשורות טובות גם לאוהדי מילאן, שחקן הרכש רונאלדיניו הגיע לטורניר עם צמד שערים ומשחק מצוין, במשחק שנערך לעיני 50 אלף צופים.

עוד לפני המשחק התרחשה מיני דרמה שעצבנה את המארגנים. ברזיל ביקשה לעלות לשחק עם כיתוב: "ריו דה ז'נרו 2016" על שרוולי החולצות, על מנת לקדם את העיר המועמדת לארח את המשחקים בעוד שמונה שנים. המארגנים סירבו בתוקף לאשר, זאת, וברזיל נאלצה לוותר על הכיתוב.

על המגרש, הסלסאו, בראשות רונאלדיניו, שהציג מספר מהלכים מרהיבים, נראו פשוט מצוין. אנדרסון ממנצ'סטר יונייטד כבש בנגיחה כבר לאחר שתי דקות. בדקה ה-34 הוסיף אלשנדרה פאטו ממילאן עוד שער נגיחה לאחר הגבהה של מרסלו. רונאלדיניו כבש את הראשון שלו בדקה ה-54 בבעיטה חופשית, והוסיף פנדל בדקה ה-62 כדי לקבוע 0:4. את השער החמישי כבש רפאל סוביס בתוספת הזמן.

לניו זילנד, שסיימה במשחק הראשון בתיקו 1:1 מול סין, עדיין סיכוי תיאורטי להעפיל מבית ג'. מי ששיפרה מאוד את סיכוייה להעפיל לשלב הבא היא בלגיה, שניצחה 0:2 את סין. מוסא דמבלה כבש בפתיחה, ובמחצית השניה נותרה סין בתשעה שחקנים. קווין מיראלס קבע 0:2 בדקה ה-79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully