וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם גיא ברנע עלה לחצי הגמר

השחיין הישראלי הבכיר של המשלחת קיזז ארבע עשיריות משיאו הקודם ב-100 גב וקבע 54:50 שניות, תוצאה שהעלתה אותו לחצי הגמר וסגרה יום אדיר לשחיה הישראלית. "חזרנו למפה. אני צריך לרדת עוד חצי שניה כדי להגיע לגמר"

אחרי הישגו המרשים של נמרוד שפירא בר אור, שעלה לחצי הגמר ב-200 מטר חופשי, והשיא הישראלי של אניה גוסטמלסקי ב-100 מטר גב, זינק גיא ברנע, הנציג השלישי היום (ראשון) של המשלחת הישראלית לבריכה האולימפית בבייג'ינג, למשחה המוקדמות שלו ב-100 מטר גב.

ברנע סיים במקום הרביעי במקצה החזק בו שחה, ועצר את השעון על תוצאה נהדרת של 54:50 שניות, שיפור של ארבע עשיריות משיאו הישראלי הקודם שעמד על 54:90 שניות. בדומה לשפירא בר אור לפניו, הצליח ברנע לתפוס את המקום ה-15, שהספיק לו להעפיל לחצי הגמר שייערך מחר.

"ישראל חוזרת למפה, וזה לא רק שחיין אחד אלא קבוצה שלמה. דיברתי עם נמרוד שפירא לפני המשחה שלי, וההישג שלו נתן לי בוסט אדיר. אחרי ההישגים של אתמול, באתי עם מוטיבציה אדירה. אני שמח שהתחלנו ברגל ימין כי השבוע התחיל רע עם כל מה שקרה עם אלון מנדל".

על עצם ההעפלה לחצי הגמר אמר ברנע: "חשבתי שזה יהיה קשה יותר, אבל הרבה שחיינים טובים לא שחו טוב ואני כן. לדעתי, אני צריך לרדת עוד חצי שניה כדי להגיע לגמר. את המטרה הראשונית שלי כבר עשיתי ובואו נראה איך זה ימשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully