וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאבי: "לא הצלחתי לתת את הנשמה"

14.8.2008 / 12:29

זאבי הודח מבייג'ינג מוקדם מהצפוי, ואמר בדמעות: "פינטזתי שאשיג מדליה, יכולתי יותר, לא הבאתי קילר אינסטינקט. אכזבתי הרבה אנשים"

"לא עליתי בטירוף לקרבות. זה מטריף אותי שזה מה קרה. זו אחת התחרויות הגרועות שהיו לי בחיים", כך סיכם הג'ודוקא אריק זאבי את הופעתו במשחקי בייג'ינג 2008. אחרי הכישלונות בטניס ובסייף, קיווינו שזאבי יביא לנו מדליה ראשונה במשחקים האולימפיים, אבל יום הקרבות של הישראלי היה קצר מהצפוי, והוא הודח מהטורניר.

הבוקר (חמישי) של זאבי החל עם ניצחון על הצרפתי פרדריק דמונפוקו, אבל אז הגיע הפסד מול אלוף אירופה, ההולנדי הנק חרול. למזלו של הג'ודוקא הישראלי, המתחרה במשקל עד 100 ק"ג, חרול העפיל לחצי הגמר, ושלח את זאבי לבית הניחומים. כבר בקרב הראשון שלו שם התמודד נגד אלוף העולם, הברזילאי לוצ'יאנו קוריאה, אך שוב נוצח שם, וסיים את דרכו באופן סופי.

בסיום הקרב, הסתגר זאבי בחדרו ולא מיהר לתת תגובה לעיתונאים הישראלים. לאחר המתנה ארוכה התפנה הג'ודוקא להגיב על הדחתו, וכשדמעות בעיניו הוא הסביר מדוע הודח: "לא הצלחתי להביא קילר אינסטינקט, לא עליתי בטירוף לקרבות וזה מטריף אותי שזה לא הטריף אותי. בקרב הראשון הייתי על הפנים והצלחתי להתאושש, חשבתי שגם בהמשך אני אצליח. אולי נגד יריבים שמאליים הייתי מצליח לפתור את הבעיה הזאת ולהיכנס לעניינים, ואם אם יש משהו בג'ודו שאני לא טוב בו מקצועית הוא יריבים ימניים בסגנון מסויים".

"כרגע אני במצב שאני לא יכול לדעת אם להמשיך, וגם לא מקבלים החלטות ברגעים כאלה. פינטזתי שאני אשיג את המדליה, אחזור לארץ מסודר מבחינה כלכלית ואמשיך לקראת לונדון 2012. עכשיו המצב לא ברור, אני לא אמשיך אם אני לא אהיה טוב. אבל אני רוצה להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully