וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי לוכטה דואגים לשלומו: "קשה לספוג שנאה מאומה שלמה"

בארה"ב ממשיכים לקטול את השחיין המושמץ (כולל מונולוג ויראלי של ג'ון אוליבר), אך חבריו מודאגים: "מצבו הנפשי הולך ומידרדר". במקביל, שלוש חברות מאמצות נוספות ביטלו את ההסכמים עימו

צילום מסך

בווידאו: התמונות ממצלמת האבטחה בתחנת הדלק

תקרית השוד המפוברק ממשיכה לעלות לריאן לוכטה ביוקר, הן מבחינה תדמיתית והן מבחינה כלכלית. אמש (שני) הודיע מותג בגדי השחייה 'ספידו' על ביטול הסכם החסות עם השחיין האמריקאי המושמץ וכצפוי, גם הספונסרים הנוספים שלו עשו כן זמן קצר לאחר מכן. בשעות הלילה הודיעה גם חברת ראלף לורן, עוד מאמצת מרכזית של לוכטה, כי היא מנתקת את קשריה עימו וכך פעלו גם שתי חברות נוספות שהעניקו לשחיין סכומים קטנים יותר.

עוד בנושא:
ספידו ארה"ב הודיעה על ביטול הסכם החסות שלה עם ריאן לוכטה
ריאן לוכטה מתנצל: "הייתי צריך להיות כן וזהיר יותר"

השחיין האמריקאי ריאן לוכטה. GettyImages
עכשיו הוא מבקש רחמים? לוכטה/GettyImages

לוכטה אמר אמש לחדשות הבידור בארצות הברית כי "אני מכבד את ההחלטה של ספידו ואני מודה להם על השנים שפעלנו יחדיו וההישגים המשותפים שלנו". עוד הוסיף לוכטה ש"אני מודע להשלכות של המעשה שלי ומוכן לשלם את המחיר, גם אם הספונסרים יבטלו את ההסכמים איתי", אבל במקביל מדווחים בארצות הברית שמצבו הנפשי מידרדר. מקורביו אף ציינו בפני רשת ACB ש"יש חשש אמיתי לשלומו, קשה לספוג שנאה מאומה שלמה".

אמש סיפר לוכטה כי היה שיכור בעת שמסר תצהיר למשטרה ודיווח על שוד באיומי אקדח, גרסה שנשמעת מפוקפקת למדי לאור העובדה שחקירתו בוצעה שעות ארוכות אחרי התקרית. לוכטה אמר אמש לחדשות הבידור ש"אם היה מדובר במישהו אחר, פחות מפורסם ממני, לא היו נכנסים לכזה בלאגן בעקבות התקרית. טעיתי, שגיתי, אני רוצה להבין איך לתקן את זה".

אל תחמיצו: ג'ון אוליבר במונולוג עוקצני על פרשת לוכטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully