וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: עבדה וביטון הפסידו במחזור הפתיחה בסקוטלנד

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 0:03

סלטיק נכנעה 2:1 להארטס. חוגי בישל בתיקו של ויסלה, אבו חנא נפצע במשחק החם בו לגיה ורשה הפסידה, ז'וזואה הורחק. דור פרץ פתח בניצחונה של ונציה במשחק הכנה

תקציר: ויסלה קרקוב - זגלבי לובין 0:3/ספורט1

דור חוגי קם מהספסל בדקה ה-70 ובישל מנקודת הקרן את שער השוויון של הקפטן מאצ'יי סאדלוק, שמנע מוויסלה קרקוב הפסד הערב (שבת) מול העולה החדשה ל.ק.ס נצצ'ה עם 2:2 דרמטי בחוץ בדקה ה-91. זו הופעה שנייה של חוגי כמחליף וקבוצתו עם ארבע נקודות אחרי שני מחזורים בליגה הפולנית.

* ליאל עבדה וניר ביטון היו שותפים להפסד המפתיע של סלטיק 2:1 להארטס, ששבה לפרמיירליג הסקוטית אחרי שנת גלות בליגת המשנה. הבלם שיחק 90 דקות, שחקן הכנף הוחלף בדקה ה-79.

* ליאור רפאלוב שיחק 19 דקות ב-1:1 של אנדרלכט נגד אופן במחזור השני בבלגיה. הישראלי הוותיק נכנס במחליף בדקה ה-71.

* ג'ואל אבו חנא פתח בהרכב לגיה ורשה בהפסד המפתיע 3:1 לראדום, אבל נפצע בהתנגשות ראשים והוחלף כבר בדקה ה-38. המשחק היה סוער וכלל שלושה כרטיסים אדומים, אחד מהם לז'וזואה.

דור חוגי באימון ויסלה קרקוב. ויסלה קרקוב, אתר רשמי
הבישול שלו מנע הפסד. דור חוגי/אתר רשמי, ויסלה קרקוב
שחקן ונציה דור פרץ. הטוויטר של ונציה, אתר רשמי
שחקן ונציה דור פרץ/אתר רשמי, הטוויטר של ונציה

* ג'וזף גנדה נכנס כמחליף בדקה ה-59 והיה שותף ל-0:4 הביתי של אדמירה על אוסטריה קלגנפורט במחזור השני בליגה האוסטרית. הקבוצה של אנדי הרצוג כבשה את כל השערים ב-23 הדקות האחרונות, עילאי אלמקייס לא נכלל בסגל. אדמירה עם ארבע נקודות.

* דור פרץ פתח בהרכב של ונציה, שניצחה 2:3 את אוטרכט ההולנדית במשחק הכנה. זהו היה משחקו הראשון של הקשר הישראלי במדי קבוצתו האיטלקית.

* ניר ברדע לא שותף בתבוסה של הונבד 4:1 לדברצן במחזור הפתיחה של הליגה ההונגרית. הבלם הישראלי ישב על הספסל של פרנץ הורבאת.

* הופנהיים, ללא מונס דאבור, ניצחה 1:3 את ריימס של אוסקר גרסיה ופרדראג ראיקוביץ' במשחק הכנה.

  • עוד באותו נושא:
  • דור חוגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully