וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פרום: "האולימפיאדה בריו מאוד משמעותית עבורי"

הבריטי שזכה השנה בפעם השלישית בטור דה פראנס, התראיין בארצו ואמר כי הוא "חדור מוטיבציה" לקראת המשחקים האולימפיים בברזיל הקיץ. פרום זכה במדליית ארד בלונדון לפני ארבע שנים

רוכב האופניים הבריטי כריס פרום. רויטרס
"צברתי אנרגיות לקראת ריו". פרום לאחר הזכייה בצרפת/רויטרס

הזוכה הטרי בטור דה פרנס, כריס פרום, חווה ימים אינטנסיביים מאוד בתקופה זו. רק בשבוע שעבר הוא הבטיח את זכייתו השלישית אי פעם בתחרות היוקרתית, אך כבר נמצא בהכנות לקראת אולימפיאדת ריו 2016, שם ייתחרה בשני מקצים: ב-6 באוגוסט במירוץ הכביש עם קבוצתו וב-10 באוגוסט במירוץ נגד השעון. הרוכב אמר לקראת פתיחת המשחקים האולימפיים:

"זה משמעותי מאוד מבחינתי, יש בי המון מוטיבציה לקראת ריו. אני מתרגש יותר לקראת המירוץ נגד השעון, זהו מאמץ גדול שיהיה לי שליטה עליו וזה הסיכוי הגדול ביותר מבחינתי לזכות במדליה. גם המסלול מתאים לי מאוד". הבריטי הוסיף: "במירוץ הקבוצתי יהיה קשה ומעניין, זהו הימור גדול יותר. זה יום אחד בו נצטרך להשקיע את הכל כאשר אין את היום למחרת על מנת לתקן".

פרום נשאל גם על זכייתו בצרפת ואמר: "השנה זכינו בטור בצורה שלמה יותר. עשינו את זה יחד כל הקבוצה, הם עזרו לי מאוד". כשנשאל על ההרגשה מאז הזכייה אמר: "מאז שסיימנו בפריס בשבוע שעבר, היו לי שלושה לילות בבית וזה היה נהדר. ביליתי זמן עם המשפחה וצברתי אנרגיות חדשות. למרות זאת, אסור לי להירגע לפני אולימפיאדת ריו שתתרחש ממש בקרוב. זה נמצא במודעות שלי ואני מתכונן במלא המרץ. יהיו לנו מספר ימים להתרגל לאקלים ונקווה שהוא אכן יהיה נוח".

  • עוד באותו נושא:
  • כריס פרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully