וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון הסקס שגרם לקרע בין צמד הקופצות למים של ברזיל בריו

אינגריד דה אוליביירה וג'יובאנה פדרוסו לא הצליחו להתכונן כראוי לגמר הקפיצות המסונכרנות מ-10 מטר, בשל החגיגה הפרועה של דה אוליברייה עם חותר הקאנו פפה גונסאלבש. זה נגמר במקום האחרון בגמר, לעג מהקהל המקומי ופירוק השותפות הספורטיבית

מערכת וואלה!

צפו בקטעים מתוך המשדר היומי באולפן וואלה! NEWS

צוות הקפיצה למים הברזילאי שהורכב מאינגריד דה אוליביירה וג'יובאנה פדרוסו, התפרק בסערה השבוע. הסיבה: אוליביירה השליכה את פדרוסו מהחדר שלהן כדי לקיים מפגש מיני עם חותר הקאנו הברזילאי פפה גונסאלבש.

לילה לפני הגמר בקפיצות מסונכרנות מ-10 מטר, אוליביירה בת ה-20 אירחה עם גונסאלבש למה שהוגדר בתקשורת הדרום אמריקאית כ"מרתון של סקס". פדרוסו בת ה-17 זעמה בגלל שרצתה להתכונן כראוי לגמר, אך שותפתה היפהפיה הוציאה אותה מהחדר ונעלה אותה בחוץ. יום למחרת השתיים סיימו את הגמר במקום השמיני והאחרון, לאכזבת הקהל הברזילאי.

בתקשורת הברזילאית לא ריחמו על השתיים והגדירו את הקפיצות שלהן כ"פאתטיות". כמו כן הודגש שהקהל ביציעים צחק אחרי הביצועים של השתיים. "רבנו ואנחנו לא מדברות", אמרה אוליביירה, "למרות זאת השתתפנו בתחרות כי זה רגע שאי אפשר לוותר עליו - אולימפיאדה ביתית".

פדרוסו טענה: "הריב בינינו התחיל בגלל שאני רציתי לבצע קפיצה אחת והיא רצתה אחרת. אחרי האולימפיאדה אני אתמקד בקפיצות אישיות. זה טוב כי כך לא אצטרך להיות תלויה באף אחד אחר".

אינגריד אוליביירה, ג'יובאנה פדרוסו, קופצות למים ברזילאיות. GettyImages
השותפות הסתיימה/GettyImages

ככה הם נראו בימים יפים יותר

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully