וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ששבסקי: "דיאנדרה היה ענק, בלעדיו לא היינו מגיעים לגמר"

מאמן נבחרת ארה"ב הילל את הסנטר שלו שהצטיין מול ספרד: "הוא היה ענק. זה המשחק הבינלאומי הכי שונה שיצא לי לאמן". גאסול מתוסכל מהפספוס אך עדיין לא פורש מהנבחרת: "אחליט במהלך העונה"

שחקני נבחרת ארצות הברית כרמלו אנתוני, קווין דוראנט. רויטרס
ניצחון אחד ממדליה. כרמלו ודוראנט/רויטרס

נבחרת ארצות הברית העפילה אמש (שישי) לגמר אולימפי שלישי ברציפות לאחר שגברה על ספרד 76:82, אך שוב לא הרשימה. בגמר שייערך ביום ראשון היא תפגוש את סרביה, בחיפושה אחר מדליית שלישית ברציפות, שתוכל לאפשר למייק ששבסקי להוריש את כס האימון לגרג פופוביץ' בשקט.

אך היכולת, כאמור, לא מרשימה בלשון המעטה. כששבסקי נשאל על המשחק המכוער של נבחרתו, השיב: "אני מעדיף להשתמש במילה "קשה". הכל היה קשה היום. זה היה המשחק הכי שונה שיצא לי לאמן בקריירה הבינלאומית שלי". קווין דוראנט התעקש שהתוצאה היא זו שקובעת: "פה רצינו להיות. דיברנו על זה כל הקיץ, והגענו למשחק על כל הקופה. אנחנו אוהבים את הסיכויים שלנו".

מירב המחמאות הלכו לדיאנדרה ג'ורדן, שבלט עם 9 נקודות, 16 ריבאונדים ו-4 חסימות, ושלט באופן בלתי מעורער בצבע בשני צידי המגרש. "לא היינו מגיעים למשחק על הזהב אם דיאנדרה לא היה משחק כל כך טוב. הוא היה ענק", אמר ששבסקי, בעוד הסנטר עצמו הצטנע: "יש לי רק תפקיד אחד בנבחרת וזה לשחק עם הכי הרבה אנרגיה שאני מסוגל בשני צידי המגרש. אני רגיל לזה. כל דבר שאוכל לעשות כדי לעזור לנו לנצח, אעשה".

עוד בנושא:

ארצות הברית תפגוש את סרביה בגמר הטורניר האולימפי

שחקן נבחרת ארצות הברית דיאנדרה ג'ורדן. רויטרס
ה-MVP של הלילה. ג'ורדן/רויטרס

בצד השני, הספרדים היו מאוד מאוכזבים - בפעם הרביעית ברציפות פגשו את ארצות הברית בשלב נוקאאוט, בפעם הרביעית ברציפות נתנו פייט, ובפעם הרביעית ברציפות הפסידו. פאו גאסול הודה בסיום שזו, ככל הנראה, היתה ההזדמנות הטובה ביותר לנצח את הנבחרת הטובה בתבל: "הם לא משחקים כל כך טוב כפי ששיחקו בעבר, אני חושב שאם היינו קצת יותר חדים עם הזריקות שלנו, אם היינו מניעים כדור טוב יותר ושולטים בריבאונד זה היה סיפור אחר".

על אף ההפסד, הכוכב הגדול של הספרדים עדיין לא מודיע על פרישה: "אני תמיד חושב שזו תהיה השנה האחרונה שלי, גם בנבחרת וגם ב-NBA. ככל שאני הופך מבוגר יותר יותר קשה לי לחזור, אבל אני עדיין משחק ברמה גבוהה. אהיה בן 40 באולימפיאדה הבאה וכבר שיחקתי הרבה שנים, במהלך העונה הבאה אבין כיצד אני מרגיש ואחליט האם להמשיך בנבחרת או לא. דברים יכולים להשתנות די במהירות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן נבחרת ספרד פאו גאסול. רויטרס
נתראה בטוקיו 2020? גאסול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully