וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירה ויגדורצ'יק: "התנאים היו קשים, זו התמודדות לא שווה מבחינה פוליטית"

מאמנת נבחרת ההתעמלות האומנותית סיכמה את התחרות: "ההתייחסות למדינת ישראל? זה חלק מהעניין". על עתידה: "החוזה שלי הסתיים". אלונה קושבצקי: "עשינו כל מה שיכולנו". נשיא המדינה התקשר לברך

המאמנת אירה ויגדורצ'יק עם בנות נבחרת ההתעמלות האומנותית, ריו 2016. רויטרס
"התמודדות כמעט בלתי אפשרית". ויגדורצ'יק והבנות/רויטרס

נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל סיימה הערב (ראשון) את דרכה במשחקים האולימפיים בריו, כשסיימה במקום השישי בגמר הקרב רב באולימפיאדה בברזיל. הנבחרת טעתה בשני התרגילים וקיבלה ציון נמוך. כאות הערכה להישגה של נבחרת ישראל נבחרה הקפטנית אלונה קושבצקי לשאת את דגל ישראל בטקס הסיום. "היא ראויה לזה", אמר ראש המשלחת גילי לוסטיג.

"אני תמיד רואה שגיאות, אבל הן התמודדו כמו שצריך", אמרה המאמנת אירה ויגדורצ'יק. "התמודדנו בתנאים קשים. היינו ראשונות להתחרות וזה קשה מאוד. צריך לזכור שלישראל אין אף נציגות בצוות השיפוט, כשלכל המדינות יש וזו התמודדות בלתי אפשרית. זה שונה מאליפות עולם ומאליפות אירופה, שם יש שופטות מכל מדינה. ההתמודדות לא שווה מבחינה פוליטית, אך אנו חיים עם זה. ההתייחסות למדינת ישראל זה חלק מהענף. התחממנו שעתיים באוהל והכול היה רטוב לגמרי. המדינות האחרות התאמנו במקום אחר בכלל. איך נבחרת ישראל תיראה? האיגוד יחליט. לא רציתי לדבר, אבל אני עושה זאת למען הוועד האולימפי".

ויגדורצ'יק נשאלה על עתידה, ואמרה "עכשיו אני מפוטרת על ידי האיגוד. החוזה שלי מסתיים, ואני פרילנס. אם ירצו אותי, אשמח להישאר". יושב ראש איגוד ההתעמלות אופיר פינס, שעמד ליד, אמר: "כמובן שהיא לא מפוטרת, זו רק דרך שלה להגיד שהחוזה שלה תם, היא מאמנת מוערכת מאוד באיגוד, נגיע לארץ ונשב בקרוב ונחליט על צעדינו לקראת העתיד".

נשיא המדינה רובי ריבלין התקשר לאנשי איגוד ההתעמלות על מנת לברך אותם על ההישג. "את דוגמה ומופת למקצוענות", אמר לוויגדורצ'יק, "הצבת את ההתעמלות הישראלית בטופ העולמי". המאמנת השיבה: "תודה רבה לך כבוד הנשיא, עד עכשיו לא התרגשתי, הלב שלי היה חסום, עכשיו הוא קצת נפתח".

"אין לי מילים לתאר את מה שעברנו פה", אמרה אלונה קושבצקי. "בחיים לא נשכח את החוויה הזו. אני גאה מאוד בכל מה שעשינו במהלך השנים וכאן בריו במיוחד. הגענו לרגע גדול לו חיכינו זמן רב. אני מודה לכל מי שעמד מאחורינו. עשינו כל מה שיכולנו, מה שקרה כנראה אמור היה לקרות. אני גאה לייצג את מדינת ישראל". אידה מיירין הוסיפה: "הבלגן שהיה לפני חודש לא השפיע כלל. לכולנו הייתה מטרה משותפת - להגיע לריו ולעשות את המקסימום".

בנות נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל. פז חסדאי
"עשינו כל מה שיכולנו". בנות הנבחרת/פז חסדאי
בנות ההתעמלות האמנותית של נבחרת ישראל. אסף קליגר, מערכת וואלה! NEWS
הופעה מכובדת. בנות הנבחרת בסיום/מערכת וואלה! NEWS, אסף קליגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully