וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "מאמין שאני יכול לרוץ 200 מטר בפחות מ-19 שניות"

הג'מייקני האגדי סימן אתגר לשנת 2016 האולימפית: "שיא העולם ב-200 מטרים הוא אחד מהמטרות שלי. אצטרך תנאים מושלמים בשביל לעשות את זה. רוצה לדחוף את עצמי לקצה גבול היכולת"

צילום מסך

המשחקים האולימפיים 2016 ייצאו לדרך בריו דה ז'נרו בעוד פחות מ-10 חודשים, ויוסאין בולט שזכה לא מזמן בשתי מדליות זהב באליפות העולם באתלטיקה, מסמן מטרה חדשה: לרדת מ-19 שניות בריצה ל-200 מטר שהוא כל כך אוהב.

בולט מחזיק בשיא העולם ב-200 מטר, 19.19 שניות - זמן אותו קבע באליפות העולם בברלין ב-2009. שנה לפני כן הוא ניפץ את השיא בפעם הראשונה, כשעצר את השעון על 19.30 שניות - מהיר בשתי מאיות מה-19.32 של מייקל ג'ונסון 12 שנים לפני כן. עכשיו הג'מייקני רוצה לעשות עוד היסטוריה.

"אני ממתין בקוצר רוח לעונה הבאה", אמר בולט ל-Jamaica Gleaner, "זו שנה אולימפית, כך שהיא תהיה קשה מאוד. אני שמח שסיימתי את העונה החולפת בלי פציעות - זה המפתח להכנות לעונה הבאה. עכשיו אני יכול לדחוף את עצמי עד קצה גבול היכולת. זו תהיה שנה מרגשת".

בהמשף הספרינטר האגדי הוסיף ופירט: "שיא העולם ב-200 מטרים הוא אחד מהמטרות שלי. אני אצטרך יום מושלם ומירוץ מושלם בשביל לעשות את זה, אבל אני מאוד רוצה לרוץ מתחת ל-19 שניות. גם אני וגם המאמן שלי חושבים שאני יכול לעשות את זה. זה רק עניין של עבודה קשה ותנאים נכונים במירוץ עצמו".

יוסאין בולט, אצן ג'מייקני. רויטרס
יעשה עוד היסטוריה בלתי נשכחת? בולט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully