וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית "אינפוסטרדה": ירדן ג'רבי תזכה במדליית ארד בריו

האתר שמספק תחזית חודשית לגבי טבלת המדליות במשחקים האולימפיים, לא לוקח בחשבון את שגיא מוקי, חנה קנייזבה-מיננקו ואת נבחרת ההתעמלות האומנותית. ארצות הברית אמורה לסיים עם 40 מדליות זהב, ומי יזכה ב-100 מטר?

מוקי עם ירדן ג'רבי. איגוד הג'ודו,
ירצו להתעלות על התחזית שצפו להם. ג'רבי ומוקי/איגוד הג'ודו

212 יום לפני תחילתם של המשחקים האולימפיים בריו, אתר "אינפוסטרדה", העוסק בתחזיות לקראת האולימפיאדה ומעדכן מדי חודש את טבלת המדליות הצפויה, חוזה כי ישראל תחזור מברזיל עם מדליית ארד אחת. מי שתזכה בה על פי התחזית היא ירדן ג'רבי (63 ק"ג). יש לציין כי רק בחודש ספטמבר האחרון חזה האתר כי ישראל תסיים עם שתי מדליות, כשמלבד זו של ג'רבי התחזית דיברה גם על זכייה של שגיא מוקי במדליית ארד.

מה שמפתיע הוא שעל פי האתר, סגנית אלופת העולם בקפיצה משולשת, חנה קנייזבה-מיננקו, עדיין לא מופיעה כמי שצפויה לזכות במדליה. בתחרות עצמה אלופת העולם קטרין איברגואן מיועדת לזכות בזהב, אקטרינה קונבה הרוסייה בכסף ואולגה ריפקובה הקזחית אמורה להסתפק בארד.

גם בהתעמלות האומנותית אין תחזית לפיה ישראל מסיימת עם מדליה, כאשר על פי האתר רוסיה צפויה לזכות בזהב, בולגריה אמורה להשיג את המדליה היחידה שלה במשחקים כשהיא תזכה בכסף ואיטליה בארד.

האתלטית חנה קנייזבה-מיננקו. ניב אהרונסון
התחזית לא צופה לה מדליה. קנזייבה-מיננקו/ניב אהרונסון

ארצות הברית, על פי אותה תחזית, אמורה לסיים במקום הראשון בטבלת המדליות עם 40 מזהב, 25 מכסף ו-29 מארד ובסך הכול 92 מדליות. לא הרבה אחריה תתייצב סין עם 84 מדליות, כש-35 מהן מכסף ורוסיה תסיים שלישית עם 70 מדליות, כש-27 מהן מארד. בכל מקרה, צריך לזכור כי עדיין לא בטוח שרוסיה תוכל להתחרות במקצועות האתלטיקה בשל האפשרות כי היא תושעה מהמשחקים על רקע פרשיית הסמים שהתפוצצה.

אחד הדברים היותר מפתיעים בתחזית היא הסברה לפיה ג'סטין גאטלין, שהיה רחוק במאית מיוסאין בולט בגמר ה-100 מטר באליפות העולם, יחזור עם מדליית הזהב במקצה הזה וישאיר את הכסף לג'מאייקני. למרות זאת, הצפי הוא שגאטלין יסיים רק עם ארד במרחק הכפול, בעוד בולט יחגוג עם הזהב.

האתר עצמו נחשב לאמין בתחזיות שלו, והדוגמה הבולטת הגיעה שנה לפני המשחקים בלונדון כאשר ההערכה לגבי הנבחרת הבריטית הייתה שהיא תשוב עם 53 מדליות. ערב התחרות המספר הזה שודרג ל-67 ובסופו של דבר בריטניה סיימה שלישית בטבלת המדליות עם 65, כש-29 מהן היו מזהב, 17 מכסף ו-19 מארד. באתר מדגישים כי ההערכה מתבססת על הישגי הספורטאים והמומנטום האישי שבו הם נמצאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully