וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האם משה פונטי עשה תנועה מגונה לעבר שלזינגר בסיום הניצחון על ג'רבי?

21.2.2016 / 14:38

צפו: אליס שלזינגר חגגה את הניצחון הטעון על ירדן ג'רבי בצורה מופגנת, ובתגובה יו"ר איגוד הג'ודו הפנה לעברה תנועה שנראית מרחוק מתריסה. מאיגוד הג'ודו נמסר: "האמירות תמוהות שאינן מבוססות". מקורבים לשלזינגר: "זו לא פעם ראשונה"

מגד גוזני

הרבה דם רע עבר בשנים האחרונות בין משה פונטי, יושב ראש איגוד הג'ודו, לבין אליס שלזינגר, הג'ודוקא שייצגה בעבר את ישראל וכיום מייצגת את בריטניה בתום סכסוך מתוקשר.

שלזינגר זכתה אתמול במדליית הכסף בתחרות הגרנד פרי בדיסלדורף אחרי שציפה לה קרב טעון במיוחד מול ירדן ג'רבי בחצי הגמר. שלזינגר, שגילתה עליונות במשך כל הקרב, השיגה ניצחון שהעלה אותה לגמר, ומיד עם סיום הבריח שביצעה ליריבה שהכריע למעשה את הקרב, הניפה שלזינגר אגרופים באוויר ששחררו הרבה מאוד לחץ אצלה. מי שעמד בסמוך ליציע קרוב למחנה הישראלי היה פונטי עצמו, שעל פי הנראה, ביצע לעברה תנועה מתריסה.

ג'ודו: אליס שלזינגר ניצחה את ירדן ג'רבי, אך הפסידה בקרב על הזהב

ג'ודו: אורי ששון הפסיד, היריב המצרי סירב ללחוץ לו יד

התכוון לחשוף את הסודות מאחורי תעשיית הסמים בספורט ברוסיה, ומת במפתיע

משה פונטי יושב ראש איגוד הג'ודו. מגד גוזני
"זו לא דרך ספורטיבית להתנהג גם כאשר יש יצרים ומתח". פונטי/מגד גוזני

מקורביה של שלזינגר מספרים כי הג'ודוקא עצמה ומאמנה פאבל מוסין זיהו את התנועה שביצע פונטי, אבל הם נמנעים מלהתייחס לתקרית הזו. מקורב לשלזינגר אמר היום: "מאז שאליס חזרה למזרן הג'ודו, כל מה שמעניין אותה זה להצליח, והיא לא מתעסקת בעבר ושמה אותו מאחוריה. היא כמובן לא שוכחת את מה שהיא עברה, אבל דווקא מהסיבה שהספורט עומד לנגד עיניה היה מוזר לראות את האופן שבו פונטי התנהג.

"חשוב להדגיש שהתקרית הזו היא חלק ממגמה נמשכת שבה פונטי מעיר הערות לאליס במהלך התחרויות לאחר החזרה שלה. זו לא הפעם הראשונה שאליס נתקלת בהתנהגות כזו מצד פונטי. הוא מעיר לה, והיא מתעלמת רק כי היא יודעת שהוא מנסה להוציא אותה מפוקוס. אם זה היה קורה בכדורגל, זה היה מובן, אבל מוזר שדברים כאלה קורים גם בג'ודו. פונטי צריך להתבייש בהתנהגות הזו כי היא לא הולמת יושב ראש איגוד. זו לא דרך ספורטיבית להתנהג גם כאשר יש יצרים ומתח. במקום להתמקד בספורט עצמו, הדברים גולשים למקומות לא טובים, וחבל".

מאיגוד הג'ודו נמסר בתגובה: "כל האמירות על תנועות ועל אמירות כלפי אליס תמוהות ואינן מבוססות. איגוד הג'ודו ויושב הראש משה פונטי הפסיקו להתעסק בנושא אליס ולא נגררים לדברים הללו מזמן. העיסוק והמיקוד של משה פונטי הוא אך ורק בספורטאי וספורטאיות נבחרות ישראל ובמרוץ שלהם לאולימפיאדה הקרובה ולהצלחתם. אליס כיום מייצגת את אנגליה ואנו מאחלים לה הצלחה בדרכה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ירדן ג'רבי (מימין) מול אליס שלזינגר. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
קרב טעון. ג'רבי נגד שלזינגר/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully