וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדים הרשמיים לקראת ריו נחשפו, לוסטיג: "יהיו יותר מ-40 ספורטאים"

7.3.2016 / 13:55

גל נבו, נטע ריבקין, דימיטרי קרויטר ומעין דוידוביץ' הציגו לראווה את המדים שעליהם עמלו ספורטאי עבר, מנכ"ל הוועד האולימפי דיבר על מעמדה של צ'מטאי: "אני לא רואה סיכוי שהיא לא תקבל אזרחות"

גל נבו שחיין עם דימה קרויטר. ברני ארדוב
גל נבו עם דימה קרויטר/ברני ארדוב

המדים הרשמיים שבהם יופיעו הספורטאים הישראלים במשחקים האולימפיים בריו נחשפו היום (שני) באופן רשמי במשרדי הוועד האולימפי. גל נבו, נטע ריבקין, דימיטרי קרויטר ומעין דוידוביץ' הציגו את דגמי הלבוש שבהם יסתובבו הספורטאים במהלך השהות בריו. מי שעמלו על בחירת המדים הם ספורטאי העבר רחלי ויגדורצ'יק, יעל ארד, רוגל נחום ודורין מנו.

דימיטרי קרויטר: "זה אחלה מדים. כחול ולבן זה הצבעים האהובים עליי. הושקע פה הרבה זמן ועבודה קשה כדי להתאים את הכול. אני מרגיש שזה מוקדם מדי ללבוש אותם כי יש לי עוד הרבה מטרות השנה. אנחנו מתחילים להיכנס לסבב תחרויות במאי עד אוגוסט. עד מאי אנחנו משקיעים בהכנה כמו משקולות, שיפור יכולות והכנת הגוף לקפיצות בלי הפסקה".
נטע ריבקין: "בתור אחת שזו הפעם השלישית שהיא מקבלת את המדים, הסט הזה הכי יפה שהיה, גם מבחינת הגזרה וגם מבחינת הנוחות. חזרתי עכשיו משתי תחרויות וממחנה אימונים ובשבוע הבא אני ממשיכה לגביע העולם בפורטוגל ולאחר מכן בגרנד פרי בצרפת. בהמשך יש את אליפות אירופה בארץ ויש עוד הרבה עבודה. אני מלטשת את התרגילים שלי. עדיין יש דברים שצריך לעבוד עליהם ולחזק, אבל זה הולך לכיוון טוב. ככל שיעבור הזמן, זה ייראה יותר טוב".

דימה קרויטר עם מעין דוידוביץ' גל נבו. ברני ארדוב
מעין דוידוביץ' עם גל נבו ודימה קרויטר/ברני ארדוב

מעין דוידוביץ': "הבגדים יפים. לא ציפיתי לזה ואני מרגישה שהאולימפיאדה מתקרבת. אני מאוד מאוכזבת מאילת ומחכה לפלמה כדי לעשות תיקון רציני ושדרוג. זו לא הייתה היכולת שלי ואני מקווה ששם אני אוכל להציג יכולות שיותר מאפיינות אותי. בעיקר סבלתי מכושר, וקצת קשה לתקן את זה בזמן קצר. יש עוד חמישה חודשים עד האולימפיאדה. מבחינת השייט, גלשתי לא רע, אבל טעויות בהכנה שלא הייתה טובה זה משהו שהשפיע עליי מאוד קשה. כושר זה הדבר שהכי קל לשפר, עובדים קשה, ואני מאמינה שהכיוון טוב".

גל נבו, שעבורו תהיה זו אולימפיאדה שלישית, ציין: "החודשים האחרונים די משעממים, קמים שוחים, אוכלים, שוחים וישנים. מתכוננים מאוד חזק כי יש את אליפות אירופה בסוף מאי וזו תהיה התחרות האחרונה לפני, אבל ההתרכזות תהיה באולימפיאדה. זה שעשיתי את הקריטריון נותן לי אפשרות להתמקד בדברים הקטנים יותר. הפוקוס לאוגוסט וכרגע ההרגשה טובה. אני עובד בעיקר בארץ, יש פה את כל מה שאני צריך. ניסע לתחרויות ולמחנות, אבל לא כמו בעבר שהייתי שוהה את רוב הזמן בחו"ל".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מעין דוידוביץ'. ברני ארדוב
צילום: ברני ארדוב/ברני ארדוב

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי: "היינו די משוכנעים שהספורטאים יאהבו את הביגוד הזה ועירבנו אותם בכל ההליך. כל הזמן אמרתי שאני מעריך שיהיו 35-40 ספורטאים, אבל עכשיו אני יכול להגיד די בביטחון שיהיו יותר מ-40 ספורטאים. אנחנו במצב די טוב וגם עומדים במשימה שלנו שיהיו כמה ענפים חדשים. 35-40 אחוז מהספורטאים יגיעו מהענפים המועדפים".

על מעמדה של לורנה צ'מטאי, שטרם קיבלה אזרחות, אמר לוסטיג: "אני לא רואה שום סרט שמדינת ישראל לא תיתן לה אזרחות. היא ספורטאית משלנו, היא לא הגיעה אלינו כשכירת חרב. יש לה בן משותף עם דן סלפטר המאמן. היא משלנו מכל צורה והיבט. מדינת ישראל צריכה לתת לה את האזרחות בגאווה רבה. היא התחרתה בשם מכבי תל אביב במשך שנים רבות. טוב מאוחר מאשר אף פעם. אני לא רואה שום אפשרות כזו שהיא לא תקבל את האזרחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully