וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל חשש מנגיף הזיקה: רורי מקלרוי לא יתחרה באולימפיאדה

הגולפאי המדורג רביעי בעולם, שהיה אמור לייצג את אירלנד בריו, ולקחת חלק בקאמבק של הענף במשחקים האולימפיים לאחר 112 שנים הודיע: "הבריאות שלי ושל משפחתי חשובה יותר מהכל"

רורי מקלרוי שחקן גולף. AP
"אני בטוח שהאירים יבינו". מקלרוי/AP

"הבריאות שלי ושל משפחתי חשובה יותר מהכל. למרות שהסיכון בהידבקות בנגיף הזיקה נחשב לנמוך, זה עדיין סיכון שאני לא מוכן לקחת". במילים אלה השתמש רורי מקלרוי בהצהרתו, בה הודיע כי לא ייקח חלק באולימפיאדת רוי 2016. בכך מצטרף מקלרוי לשני גולפאים נוספים שהחליטו לא להתחרות בברזיל מאותה הסיבה, וויג'אי סינג ומארק ליישמן.

החלטתו של המדורג ארבע בעולם צפויה לפגוע קשות במוניטין של ענף הגולף, שעומד לבצע קאמבק למשחקים האולימפיים לאחר 112 שנים שנעדר מהם (היה חלק רק מאולימפיאדות 1900 ו-1904). שלושת הפורשים בשל הנגיף הם לא היחידים שלא יהנו מחזרתו של הענף לבמה הגדולה מכולן. מספר גולפאים נוספים, ביניהם אדם סקוט ולואיס אוסטיאוזן, פרשו אף הם מהטורניר מסיבות משפחתיות.

מקלרוי, שהיה אמור לייצג את אירלנד בריו, אמר: "אני בטוח שהאירים יבינו את החלטתי. התמיכה הבלתי מתפשרת שאני מקבל בכל טורניר בו אני מתחרה חשובה לי מאוד. אמשיך להתאמץ על מנת שהאוהדים שלי ואוהדי הגולף יהיו גאים בצורה בה אני משחק ובהתנהגות שלי".

הארגון האולימפי של אירלנד מסר: "אנחנו מאוד מאוכזבים שרורי לא ייסע איתנו לריו, אך מכבדים את החלטתו. יש לנו ביטחון מלא שהמשחקים יהיו בטוחים עבור כל המשתתפים. הוועד והצוות הרפואי שלנו בוחן את המלצות הוועד האולימפי הבינלאומי בנושא נגיף הזיקה על מנת להבטיח כי המשלחת האירית יהיו מעודכנים לגבי העצות הכי רלבנטיות בנושא וכי יהיה ברשותה ציוד רפואי מקיף".

עוד בנושא
פאו גאסול שוקל את השתתפותו בריו: "יש חוסר ודאות לגבי הנגיף"
האו"ם: "אין הצדקה" לביטול האולימפיאדה בגלל נגיף זיקה
שגיא מוקי, אורי ששון, גולן פולק וירדן ג'רבי יהיו מדורגים בריו
מי יישא את דגל ישראל בטקס הפתיחה באולימפיאדת ריו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully