וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחה שלישי למייקל פלפס באולימפיאדה: "לא נתפס, קשה לי לעכל"

השחיין הגדול בכל הזמנים סיים ראשון במשחה ל-100 מטר פרפר במבחנים האמריקאים ("אצטרך לשחות מהר יותר כדי לזכות בזהב") ויתמודד על שלוש מדליות זהב במשחקים האולימפיים בריו

מייקל פלפס שחיין אמריקאי. רויטרס
"לא רציתי להפסיד על אדמת ארצות הברית". פלפס/רויטרס

השחיין הגדול בכל הזמנים, מייקל פלפס בן ה-31, הבטיח הלילה (בין שבת לראשון) את השתתפותו במשחה שלישי באולימפיאדה הקרובה שתיערך בריו, אחרי שסיים ראשון במקצה ל-100 מטר פרפר במבחנים האמריקאים. פלפס עצר את השעון על 51 שניות בדיוק - התוצאה השנייה בטיבה השנה - ורשם וי נוסף אחרי הקאמבק המרשים שלו לבריכת השחייה.

אחרי 50 מטרים, פלפס היה רק במקום הרביעי, אך האמריקאי, כפי שעשה זאת לא מעט פעמים בעבר, הגביר קצב ב-50 המטרים האחרונים ונגע בקיר ראשון. "אני מבין שאני צריך לשחות מהר יותר כדי לזכות בזהב", אמר פלפס הנרגש בסיום. "בכל מקרה אני עדיין לא מצליח לתפוס את מה שקורה, עדיין קשה לי לעכל. אמרתי למאמן שלי שאני לא רוצה להפסיד במשחה האחרון שלי על אדמת ארצות הברית".

פלפס כזכור, ישחה באולימפיאדה גם ב-200 מטר פרפר וב-200 מטר מעורב לאחר שניצח גם במקצים אלו במבחנים האמריקאים. השחיין, לו 22 מדליות באולימפיאדות, מתוכן 18 מוזהבות, פרש משחייה בתום אולימפיאדת לונדון בקיץ 2012, אולם חזר לבריכה לפני כשנתיים והחל להתכונן לניסיון ההעפלה שלו למשחקים האולימפיים הקרובים.

מייקל פלפס שחיין אמריקאי. רויטרס
בכמה מדליות יזכה הפעם? פלפס בפעולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully