וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה, ג'יזל ורקדניות חצי ערומות: טקס הפתיחה "הסקסי בהיסטוריה"

אולימפיאדת ריו תיפתח ב-5 לאוגוסט בטקס מרהיב הצפוי למשוך כמיליארד צופים ברחבי העולם. בתוכנית: הכדורגלן האגדי ידליק את הלפיד, דוגמנית העל תעשה קאמבק ו"תהיה חגיגה של הגוף הנשי"

דוגמנית ברזילאית ג'יזל. GettyImages
תופיע לצידן של 6,000 רקדניות. ג'יזל/GettyImages

13 ימים בלבד נותרו עד פתיחתה של אולימפיאדת 2016 בריו וכמיטב המסורת מיליונים ברחבי העולם ממתינים לאירוע הספורטיבי הענק, אך לא פחות מכך גם לטקס הפתיחה המפואר. פרטי הטקס, שצפוי לארוך כשלוש שעות, אמנם לא פורסמו, אך גורמים המעורבים בתכנונו החלו לטפטף ידיעות על מעט ממה שצפוי ליושבי המרקאנה ולמיליארד שצפויים לצפות בו בטלוויזיה.

המוזיקאי פאולו ז'ובים, שאביו הלחין את אחד מסמלי ה'בוסה נובה' הברזילאי, ינגן אותו על פסנתר, ואגדת הכדורגל פלה יהיה זה שידליק את הלפיד האולימפי. גולת הכותרת תהיה הדוגמנית הברזילאית ג'יזל שפרשה לפני כשנה ותעשה קאמבק כאשר תופיע בטקס, שמוגדר כ"סקסי ביותר אי פעם", לצידן של 6,000 רקדניות בלבוש מינימלי תחת הסיסמא 'האבולוציה של האנשים בברזיל', כאשר במהלכו יתנו כבוד לסמילם הלאומיים: יערות הגשם, הקרנבל והגוף הנשי.

"יהיו הרבה בחורות כמעט ערומות שרוקדות סמבה", אמר גורם המעורב בפרטים, "התלבושות עוצבו כך שיראו כמה שיותר גוף, במידת האפשר, כלומר נעשה שימוש במעט מאוד בד. זאת ברזיל, אחרי הכל חוגגים שם את הגוף הנשי יותר מבכל מקום אחר בעולם".

עוד בנושא

ריו 2016: 450 אלף קונדומים יחולקו לספורטאים
דיווח: המשלחת הרוסית לא תורשה להשתתף באולימפיאדת ריו

  • עוד באותו נושא:
  • פלה
  • ג'יזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully