וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נבחרת ארצות הברית הביסה 57:106 את נבחרת סין במשחק הכנה

דוראנט (19 נקודות) שמר על המאזן המושלם של ששבסקי בהכנה והפגין שיתוף פעולה מצוין עם קליי תומפסון (17). כוכב גולדן סטייט החדש ודריימונד גרין ספגו קריאות בוז בסטייפלס סנטר

רויטרס

11 ימים לפני טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בריו 2016, ונבחרת ארצות הברית המשיכה הלילה (בין ראשון לשני) את ההכנות עם ניצחון משכנע 57:106 על נבחרת סין בסטייפלס סנטר במשחק ההכנה השני שלהם. מדובר במשחק ההכנה השני של הפייבוריטית לזכייה בברזיל ועל ההצגה ניצח האיש המדובר ביותר בקיץ האחרון ב-NBA, קווין דוראנט. הכוכב החדש של גולדן סטייט סיים עם 19 נקודות ב-18 דקות, הוסיף חמישה אסיסטים ושני ריבאונדים. קליי תומפסון הוסיף 17, עם סוג של הקדמה לקראת המשחקים של הווריירס בעונה הקרובה.

עוד בנושא:
"ההחלטה של הוועד האולימפי - מכה קשה לספורטאים הנקיים"
דמרקוס קאזינס: "שיטת ההצבעות לחמישיות העונה היא בדיחה עצובה"

קווין דוראנט, נבחרת ארה"ב ארצות הברית כדורסל. רויטרס
הכל הולך חלק בינתיים. דוראנט/רויטרס

בארצות הברית כבר דאגו לכנות את הצמד דוראנט את תומפסון בתור ה"הספלאש ברדרס החדשים" כאשר היה קשה לפספס את הכימיה שנוצרה בין השניים. יי ז'יאנלין ניסה לשמור את הסינים בעניינים עם 18 נקודות, אולם גם העזרה מצד ז'או ג'ויי (14 נקודות) לא הצליחה להפוך את המפגש לצמוד ובמשך ארבעה רבעים ארצות הברית פשוט כתשה את האורחת עם אחוזים טובים מהשדה. ממול, רק שני שחקנים בסגל הסיני הצליחו להשיג יותר מ-50 אחוזים מהשדה.

קיירי אירווינג (10), דיאנדרה ג'ורדן ודמרקוס קאזינס (12 נקודות כ"א) היו יעילים וכבר במחצית העניק למייק ששבסקי את ההזדמנות להעניק דקות לכול הסגל מול הקהל הביתי. היכולת הטובה של סנטר סקרמנטו הגיעה דווקא אחרי הביקורת שדאג להטיח בשיטת ההצבעות לחמישיית העונה, ונתן למבקרים שלו חומר למחשבה. שתי הנבחרות יפגשו למשחק הכנה נוסף בלילה שבין שלישי לרביעי באורקל ארנה, שם תהיה הזדמנות לקהל הביתי להעניק אהבה לדוראנט בפעם הראשונה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ג'ימי באטלר, פול ג'ורג', נבחרת ארה"ב ארצות הברית כדורסל. רויטרס
גם באטלר ופול ג'ורג' נהנו/רויטרס

ובאורקל ארינה, ניתן רק להניח, דוראנט לא יספוג שריקות בוז, כפי שקרה לו ולדריימונד גרין הלילה בסטייפלס סנטר. "לא שמעתי את זה", טען כוכב אוקלהומה סיטי לשעבר. הג'נרל מנג'ר של גולדן סטייט בוב מאיירס הוסיף: "אני חושב שאלה אוהדי הקליפרס, כי הם הריעו לדיאנדרה ג'ורדן. זה הניחוש שלי. ביום שלישי הוא לא יקבל בוז".

על המשחק עצמו אמר מייק ששבסקי: "היינו צריכים לנצח, אבל הדרך בה עשינו זאת היתה מצוינת. אנחנו ממש גדלים כקבוצה". דיאנדרה ג'ורדן הוסיף: "אנחנו ביחד רק שבוע, אבל זה מרגיש כאילו אנחנו חברים לקבוצה שנים".

צפו: ג'ורדן זרק איירבול מהקו, הספסל התגלגל מצחוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully