וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליה, בשבילם: 90 שניות על לוחם הטאקוונדו רון אטיאס

25.7.2016 / 17:45

סדרת הסרטונים המרהיבה של וואלה! ספורט ממשיכה ללוות את הספורטאים הישראלים לאחד הרגעים החשובים בחייהם. והפעם: לוחם הטאקוונדו מרמלה ששכל את אביו ואת ידידתו אניה מירקין - ויקדיש להם זכייה בריו

צילום: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: רן צימט

בעוד פחות מחודש, ב-5 באוגוסט, תיפתח לקול תופים ברזילאים אולימפיאדת ריו דה ז'ניירו 2016, והעולם יישא את עיניו לאושיות ספורט כמו מייקל פלפס, יוסאין בולט וקייטי לדקי.

במקביל, ישראל שולחת למשחקים את המשלחת הגדולה בתולדותיה, על ענפים שונים ומגוונים, עם תקוות מחודשות לשיאים לאומיים, גמרים אולימפיים ומדליות.

"90 שניות", סדרת סרטונים יוצאת דופן שיצרה הילה קובו, בצילומו המרהיב של יוסי ציפקיס ובעריכת וידאו של רן צימט, תספק תעודת זהות קצרה וקצת אחרת של נציגים ישראלים, מעניינים ובולטים, לריו.

לפרק הראשון של הפרויקט האולימפי על גל נבו
לפרק השני של הפרויקט האולימפי על שני בלוך
לפרק השלישי של הפרויקט האולימפי על שחר צוברי

אחרי השחיין גל נבו שפתח את הסדרה, רוכבת האופניים שני בלוך שתהיה האישה הראשונה שתייצג את ישראל בענף זה, והמדליסט האולימפי שחר צוברי שמגיע לאולימפיאדה שלישית ברציפות - אנחנו מביאים את תעודת הזהות של לוחם הטאקוונדו רון אטיאס.

אטיאס בן ה-21, שהשתחרר לאחרונה מצה"ל ("לא הייתי בסיירת מטכ"ל, אני תורם למדינה בדרך אחרת", הוא אמר לוואלה! NEWS), יהיה הגבר הראשון שייצג את ישראל באולימפיאדה בענף זה, ואחד היחידים במשלחת שמצהירים: "אני הולך להביא מדליה".

בסרטון המרגש אטיאס מספר על שכילת אביו וידידתו, לוחמת הטאקוונדו אניה מירקין; כיצד צומח ספורטאי אולימפי בעיר רמלה - ובמה טאקוונדו לא דומה בשום צורה לכדורגל. צפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully