וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר פוטין: "לא נקבל את האפליה נגד הספורטאים שלנו, זה מסע מכוון"

נשיא רוסיה אירח חלק מהספורטאים האולימפיים בקרמלין ויצא במתקפה חריפה נגד חלק מאיגודי הספורט: "כולם גילו פה סטנדרטים כפולים". ילנה איסינבאייבה בכתה: "תצליחו שם, גם בשבילנו"

ילנה איסינבאייבה קופצת במוט רוסית עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. רויטרס
פוטין ואיסינבאייבה במהלך מסיבת העיתונאים/רויטרס

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אירח היום (רביעי) בקרמלין חלק מהספורטאים הרוסים שייצגו את המדינה במשחקים האולימפיים בריו. פוטין תקף בצורה קשה מאוד את הוועד האולימפי הבינלאומי ועוד חלק מאיגודי הספורט שהחליטו להשעות את הספורטאים הרוסים תחילה מהמשחקים.

"המסע המכוון שסימן את הספורטאים שלנו אופיין במה שנקרא סטנדרטים כפולים והפלת אחריות קולקטיבית", אמר נשיא רוסיה, "וזה לא מתיישב בשום צורה עם ספורט, צדק באופן כללי או הנורמות הבסיסיות של החוק". מנהיג רוסיה טען כי ההאשמות נגד ספורטאים על כך שהממשל הרוסי ומשרד הספורט העלימו שימוש בחומרים אסורים במשך שנים הוא לא הוגן.

ילנה איסינבאייבה קופצת במוט רוסית עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. רויטרס
איסינבאייבה במהלך הנאום/רויטרס

"זו מכה רצינית לכל עולם הספורט ולמשחקים האולימפיים", אמר פוטין, "זה ברור שההיעדרות של ספורטאים רוסים - שמובילים בהרבה מקצועות הספורט - תשפיע באופן משמעותי על הרמה של התחרות ותהפוך את החוויה של הצופים לפחות מוצלחת". פוטין המשיך ואמר שכל מדליה שתושג בריו ללא הספורטאים הרוסים תהיה שווה הרבה פחות מאשר אם הם היו משתתפים.

"לא נקבל אפליה נגד הספורטאים שלנו, להם יש עבר נקי לחלוטין מכל שימוש בחומרים אסורים", הוא הוסיף, "לא נוכל וגם לא נקבל בשום אופן את האפליה הזו".

קופצת המוט האגדית ילנה איסינבאייבה, שלא תורשה להשתתף במשחקים, נאמה גם כשהיא מתקשה להתמודד עם הדמעות ואמרה לספורטאים שצפויים ליטול חלק במשחקים: "תראו להם מה אתם שווים, בשבילכם וגם בשבילנו, בשביל כולנו. הושענו בצורה חצופה ומבלי שניתנה לנו הזכות להגן על עצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ויטלי מוטקו שר הספורט הרוסי מצטלם עם מעריצים מחוץ לקרמלין. AP
ויטלי מוטקו מצטלם עם מעריצות מחוץ לקרלמין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully