וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הולך לכאוב": 90 שניות על רון דרמון, הנציג ההיסטורי לריו בענף הכי פסיכי

27.7.2016 / 13:30

סדרת הסרטונים המרהיבה של וואלה! ספורט ממשיכה ללוות את הספורטאים הישראלים לאחד הרגעים החשובים בחייהם. והפעם: "טריאתלון הוא סבל", אומר רון דרמון. מה שעבר השנה על הנציג הראשון של ישראל בענף הזה באולימפיאדה היה סבל מכופל

צילום: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: רן צימט

בעוד כשבוע, ב-5 באוגוסט, תיפתח לקול תופים ברזילאים אולימפיאדת ריו דה ז'ניירו 2016, והעולם יישא את עיניו לאושיות ספורט כמו מייקל פלפס, יוסאין בולט וקייטי לדקי.

במקביל, ישראל שולחת למשחקים את המשלחת הגדולה בתולדותיה, על ענפים שונים ומגוונים, עם תקוות מחודשות לשיאים לאומיים, גמרים אולימפיים ומדליות.

"90 שניות", סדרת סרטונים יוצאת דופן שיצרה הילה קובו, בצילומו המרהיב של יוסי ציפקיס ובעריכת וידאו של רן צימט, תספק תעודת זהות קצרה וקצת אחרת של נציגים ישראלים, מעניינים ובולטים, לריו.

לכל פרקי "90 שניות": הפרויקט האולימפי המצולם של וואלה! ספורט
הפרק האחרון בסדרה: 90 שניות על לוחם הטאקוונדו רון אטיאס

הפעם אנחנו מביאים את תעודת הזהות המצולמת של רון דרמון, הנציג הראשון של ישראל בטריאתלון מאז כניסת הענף למשחקים האולימפיים בסידני 2000. תחרות טריאתלון אולימפית נפתחת בקילומטר וחצי שחייה, אחריה רוכבים הספורטאים 40 קילומטרים על אופני כביש והם מקנחים בעשרה קילומטרים ריצה, מה שמחייב את הטריאלתלוניסטים להתאמן ולהתמחות בכל שלושת הענפים.

"מה שאני עברתי לקראת ריו לא עברו ספורטאים בקריירה שלמה", אומר דרמון, בין היתר משום שבמהלך ההכנות לשנה האולימפית הוא עבר פציעה קשה בעצם הבריח וציודו נגנב לאחר פריצה לביתו.

מה חושב דרמון כשהוא עומד על קו הזינוק בתחרויות ומביט אל המצוף הראשון, ומה בדיוק קרה בתחרות בניו זילנד בשנה שעברה? צפו.

הפרוייקט האולימפי: רון דרמון, תריאטלוניסט. מערכת וואלה!
הפרוייקט האולימפי: רון דרמון, תריאטלוניסט/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully