וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני: "יש לי צ'אנס להוביל את הנבחרת וגם ליהנות מזה"

בגיל 32, כרמלו יהיה השחקן המבוגר ביותר של הפסים והכוכבים בריו: "השחקנים שלא מגיעים, אמרו לי: 'זה הזמן שלך להוביל'". וגם: התאריכים והשעות של כל המשחקים של ארה"ב

AP

לברון ג'יימס, סטף קרי, כריס פול ואחרים לא ישחקו עם נבחרת ארה"ב במשחקים האולימפיים בריו, אבל לפסים והכוכבים יש עוד ועוד אולסטארים שאמורים לזכות בזהב שלישי ברציפות ו-15 בסך הכול.

אחד מהכוכבים הוא כרמלו אנתוני, שהתראיין ל-USA TODAY וסיפר על ההתלבטות שלו לגבי השתתפות, כמו גם על השיחות שהיו לו עם חבריו שלא ייצאו לברזיל. "הם אמרו לי 'זה הזמן שלך, זו האולימפיאדה שלך. תנצל את ההזדמנות'", סיפר הפורוורד בן ה-32 של ניו יורק ניקס, "זה נתן לי הרגשה טובה, החברים שלי רוצים שאוביל את הנבחרת. יש לי צ'אנס להיות המנהיג של הנבחרת וגם ליהנות מזה".

כרמלו הוא השחקן הכי מבוגר בסגל של המאמן מייק ששבסקי ורק הוא וקייל לאוריחתצו את גיל 30. הוא כבר זכה במדליות זהב ב-2008 וב-2012. ב-16 משחקים באולימפיאדה הוא העמיד ממוצעים של 13.9 נקודות ו-4.5 ריבאונדים ב-18 דקות משחק. בלונדון הוא קלע 37 נקודות ב-14 דקות נגד נבחרת ניגריה, הרבה בזכות 10 מ-12 מחוץ לקשת.

"אני חלק מנבחרות ארה"ב השונות עוד מהימים שלי בתיכון ולמעשה אני די אוהב את זה", אמר כרמלו, "לא רציתי לפספס את ההזדמנות לשחק בריו. לשחק נגד השחקנים הכי טובים בעולם? לא הייתי רוצה לפספס את זה".

לוח המשחקים של נבחרת ארצות הברית בכדורסל לפי שעון ישראל.

הלילה בין ה-6 ל-7 באוגוסט, 1:00: ארה"ב - סין

הלילה בין ה-7 ל-8 באוגוסט, 1:00: ארה"ב - ונצואלה

הלילה בין ה-10 ל-11 באוגוסט, 1:00: ארה"ב - אוסטרליה

הלילה בין ה-12 ל-13 באוגוסט, 1:00: ארה"ב - סרביה

14 באוגוסט, 20:15: ארה"ב - צרפת

כרמלו אנתוני, נבחרת ארה"ב בכדורסל. GettyImages
"די אוהב להיות חלק מהנבחרת". כרמלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully