וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתלט הסיני התנקה לאחר ש"שיכור" הקיא עליו, ציודו נגנב בינתיים

בעיות האבטחה ממשיכות בריו, לקראת פתיחת המשחקים: שי דונגפנג, שהגיע לברזיל עם צלם, היה קורבן לתרגיל עוקץ מתוחכם. כאשר ניגש לתחנת המשטרה להגיש תלונה, נאלץ להמתין שעתיים

שי דונגפנג אצן סיני. AP
אירוע מאוד לא נעים. דונגפנג/AP

המשחקים האולימפיים בריו ייצאו לדרך בעוד שישה ימים בלבד ובינתיים, בעיות האבטחה בברזיל ממשיכות להטריד את אלפי האנשים המגיעים למדינה.

הקורבן האחרון לתקרית ביזארית הוא כוכב אתלטיקה סיני וזוכה מדליית הכסף במשחקי אסיה ב-2006, שהפעם הגיע לתחרויות כפרשן עבור הטלוויזיה במולדתו.

דונגפנג והצלם המלווה אותו למשחקים בריו עשו את דרכם במהלך הלילה החולף לכיוון המלון, כאשר כל ציוד הצילום והציוד האישי שלהם נמצא איתם. כאשר הגיעו לפתח המלון, בסביבות השעה 22:30, הגיח לפתע אדם שנראה שיכור וללא היסוס, הקיא על דונגפנג.

האתלט ההמום מיהר לשירותים, על מנת לנקות את עצמו ובמקביל, הצלם שהיה עמו החל לרדוף אחר השיכור. אלא שהשיכור התגלה כלא שיכור בכלל וברגע שבו דונגפנג והצלם לא שמו לב, חברו של אותו "שיכור" צץ מפינה אחרת וגנב לשני הסינים את התיקים עם הציוד.

בצר להם, דונגפנג וחברו הצלם מיהרו לתחנת המשטרה, חמושים בסרטון מצלמות האבטחה של המלון שמראות את כל הסיפור, בתקווה להגיש תלונה. אלא שכאשר הגיעו לתחנה, בשעה 2:00 בלילה, הם נאלצו להמתין במקום שעתיים שלמות בשל העומס שנבע מעשרות מתלוננים רבים שהיו קורבן למעשי שוד בעצמם.

בתחילת השבוע, שלושה מחברי המשלחת הסינית כבר נשדדו באיומי אקדח באמצע הרחוב ונלקחו מהם כסף, תיקים וטלפונים בשווי כולל של כ-12 אלף יורו. שגרירות סין בברזיל ומשרד החוץ הסיני כבר הוציאו הודעת אזהרה לכל הסינים שמגיעים לריו, לפיה כדאי להיזהר משכונות מסוימות, לא להסתובב עם תכשיטים ברחוב, לא ללכת לבד ולא לשלוף את הסלולארי מחוץ למקום בטוח.

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully