וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעריץ של ניימאר" נעצר בחדר הכביסה של המלון של נבחרת ברזיל

האוהד בן ה-21 הצליח להערים על אנשי האבטחה ולהיכנס למלון בו שוהים שחקני הסלסאו לקראת האולימפיאדה בעזרת קרדיטציה מזויפת של ההתאחדות הברזילאית: "הוא תכנן להגיע לניימאר"

AP

אחת התקוות הגדולות של ברזיל לקראת המשחקים האולימפיים שייצאו לדרך ביום שישי הקרוב בריו היא נבחרת הכדורגל הלאומית. אחרי ההפסד המתסכל בגמר הטורניר האולימפי לפני ארבע שנים מול מקסיקו, ההשפלה של הנבחרת הבוגרת במונדיאל הביתי לפני שנתיים והכשלונות בקופה אמריקה בשנה שעברה ובקופה סנטנריו השנה, האוהדים מאמינים שהסלסאו יכולים ללכת הפעם כל הדרך ומנסים להיות כמה שיותר קרובים לנבחרת. יש כאלה שקצת מגזימים אפילו.

ניימאר באימון נבחרת ברזיל. AP
להגיע הכי קרוב לניימאר/AP

על פי המשטרה המקומית בריו, אוהד בן 21 נעצר לאחר שנתפס כשהוא מתחבא בחדר הכביסה במלון שמארח את הנבחרת האולימפית של ברזיל. על פי דובר המשטרה, האוהד הוא "מעריץ של ניימאר" וניסה לפגוש את אלילו בדרך לא שגרתית: "צוות המלון שם לב למשהו מוזר בהתנהגות של האוהד ויצר איתנו קשר. הוא תכנן להגיע לניימאר ולשאר הנבחרת. הבעיה אותרה ותיקנו אותה", נמסר ממשטרת ריו.

ב-ESPN ברזיל נכתב כי האוהד שוחרר בערבות אחרי שקיבל אזהרה. הוא נכנס למלון בזכות קרדיטציה מזויפת של ההתאחדות הברזילאית.

ברזיל, שתשחק בבית א' בטורניר האולימפי, תיפתח את הופעותיה מול דרום אפריקה ביום חמישי הקרוב (22:00), עוד לפני טקס הפתיחה הרשמי. בין ה-7 ל-8 באוגוסט, בשעה 4:00 שעון ישראל, היא תפגוש את עיראק ובין ה-10 ל-11, שוב ב-4:00, תתמודד נגד דנמרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully