וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגיי ריכטר המריא לריו: "אני חולם על הרגע הזה, מרגיש בכושר שיא"

31.7.2016 / 6:53

הקלע הישראלי נחוש לזכות במדליה: "אני מגיע הרבה יותר מוכן מנטלית בהשוואה לאולימפיאדה הקודמת". גם השייטים אייל לוין ודן פרויליך בדרך לברזיל: "נבוא לתת בראש, שואפים הכי גבוה שיש"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ספורטאי המשלחת הישראלית ממשיכים להגיע בזה אחר זה לריו, כשנותר פחות משבוע לטקס הפתיחה. הלילה (בין שבת לראשון) המריאו לברזיל גם הקלע סרגיי ריכטר והשייטים דן פרויליך ואייל לוין.

ריכטר בן ה-27, עבורו תהיה זו אולימפיאדה שנייה, אמר לפני הנסיעה: "אני מגיע בכושר שיא, אני מרגיש מוכן וחולם כבר איך זה ייראה הרבה זמן. אני מדמיין איך זה ייראה, להבדיל מהאולימפיאדה הקודמת אני הרבה יותר מוכן מנטלית. אני מצפה לזכות במדליה, זה מה שאני רוצה, בשביל זה אני חי ובשביל זה אני מתאמן. כל דבר פחות ממדליה יהיה אכזבה".

מנגד, עבור לוין ופרויליך תהיה זו הופעה ראשונה יחד באולימפיאדה, אחרי שהחלו להתאמן זה עם זה ב-2015. אצ השנה הם סיימו במקום ה-23 באליפות אירופה ובמקום ה-24 באליפות העולם, כך שהשאיפות שלהם קצת יותר צנועות. "אנחנו מרגישים מוכנים מאוד. אנחנו רוצים לעשות הכי טוב שיש, שואפים הכי גבוה", אמר לוין לפני ההמראה. דן פרויליך הוסיף: "נבוא לתת בראש ולעשות הכל, התאמנו הרבה לקראת הרגע הזה".

הקלע הישראלי סרגיי ריכטר. יוסי ציפקיס
מוכן מנטלית? ריכטר/יוסי ציפקיס
השייטים הישראלים דן פרויליך, אייל לוין. יוסי ציפקיס
רוצים להפתיע. פרויליך ולוין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully